hotshot 207 Skrevet 12. Maj, 2020 Hej nogen der har været forbi Abi33 https://annoncelight.dk/showad/295885 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 176 Skrevet 14. Maj, 2020 Ja, det har jeg. Og det var en stor skuffelse. For det første er det ikke i Faxe, men mit i Karise hun holder til. Hun mødte mig ved banen og førte mig til huset, hvor det skulle forgå. Undervejs bemærkede jeg, at hun snøvlede og pludselig var hun ved at falde. Da vi kom ind, krammede hun mig. Det var behageligt. Men jeg kunne lugte spiritus. Så hendes promille var i hvert fald over daglig vande. Nå, men vi fik afregnet og jeg bestilte en halv time til 900. Så klædte vi os af og lagde os på sengen. Hun ville sætte kondom på med det samme. Det ville jeg ikke, og bad om bj og et stille hj. Så oplevede jeg noget, jeg ikke havde prøvet før under besøg hos en GP. Hun faldt fandeme i søvn. Jeg måtte ruske hende og hun gik roligt i gang igen. Nå, men badehætten kom på og hun fik den som hun fortjente. Men uden indlevelse eller nogen mimik. Stort set kun med lukkede øjne. Hun var hurtigt til at tage gummiet af og ville afslutte seancen. Så bleb jeg gal. Hvad fanden var det for en opførsel? Jeg havde sgu købt en halv time og dermed basta. Enden blev at jeg fik lidt massage og hj, og jeg masserede også hende. Her faldt hun i søvn igen. Det er ikke en tøs jeg vil besøge igen. Brug hellere de andre i lokalområdet, som Liv, Noos massage eller thaien på Karisevej. Abi er en nitte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 176 Skrevet 14. Maj, 2020 PS. Hendes bileder er ægte nok og hun er en dejlig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hotshot 207 Skrevet 15. Maj, 2020 Tak for info ja det var en kedelig oplevelse, øv er hendes krop som på billederne? Kan se de findes andre steder men ikke hendes ansigts billede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter den store 31 Skrevet 15. Maj, 2020 Hestemand skrev, for 10 timer siden: Ja, det har jeg. Og det var en stor skuffelse. For det første er det ikke i Faxe, men mit i Karise hun holder til. Hun mødte mig ved banen og førte mig til huset, hvor det skulle forgå. Undervejs bemærkede jeg, at hun snøvlede og pludselig var hun ved at falde. Da vi kom ind, krammede hun mig. Det var behageligt. Men jeg kunne lugte spiritus. Så hendes promille var i hvert fald over daglig vande. Nå, men vi fik afregnet og jeg bestilte en halv time til 900. Så klædte vi os af og lagde os på sengen. Hun ville sætte kondom på med det samme. Det ville jeg ikke, og bad om bj og et stille hj. Så oplevede jeg noget, jeg ikke havde prøvet før under besøg hos en GP. Hun faldt fandeme i søvn. Jeg måtte ruske hende og hun gik roligt i gang igen. Nå, men badehætten kom på og hun fik den som hun fortjente. Men uden indlevelse eller nogen mimik. Stort set kun med lukkede øjne. Hun var hurtigt til at tage gummiet af og ville afslutte seancen. Så bleb jeg gal. Hvad fanden var det for en opførsel? Jeg havde sgu købt en halv time og dermed basta. Enden blev at jeg fik lidt massage og hj, og jeg masserede også hende. Her faldt hun i søvn igen. Det er ikke en tøs jeg vil besøge igen. Brug hellere de andre i lokalområdet, som Liv, Noos massage eller thaien på Karisevej. Abi er en nitte. Med den opførsel havde jeg sgu bare stukket den op uden hætte og afleverer klatten i hende Taget mit tøj på og gået igen Så kan hun lære det 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9576 Skrevet 15. Maj, 2020 Kvinden bør selvfølgelig ikke tage imod gæster, når hun er stinkende fuld. Omvendt kan jeg så ikke forstå, at man så mand gider at dyrke sex, en der er så fuld, at hun indimellem skvatter i søvn. Afslutningsvis, så er følgende helt ude i hampen Citat Med den opførsel havde jeg sgu bare stukket den op uden hætte og afleverer klatten i hende Taget mit tøj på og gået igen Så kan hun lære det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hestemand 176 Skrevet 15. Maj, 2020 TheVoice skrev, for 1 time siden: Kvinden bør selvfølgelig ikke tage imod gæster, når hun er stinkende fuld. Omvendt kan jeg så ikke forstå, at man så mand gider at dyrke sex, en der er så fuld, at hun indimellem skvatter i søvn. Afslutningsvis, så er følgende helt ude i hampen Du har fuldstændig ret. Men det var Lille hesten, der bestemte. Jeg burde være gået med det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jalokin71 92 Skrevet 3. Juni, 2020 Kan se at der er kommet 2 nye piger i Faxe, sikkert samme setup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 4. Juni, 2020 Peter den store skrev, den 15.5.2020 at 09:30: Med den opførsel havde jeg sgu bare stukket den op uden hætte og afleverer klatten i hende Taget mit tøj på og gået igen Så kan hun lære det Er det ikke teknisk set det samme som voldtægt ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg