cock4woman_only 203 Skrevet 12. Maj, 2020 Well folks! Back in business og vil blot dele med jer det vildeste og skønneste morgen sus - jeg længe har modtaget.. MissAmanda er af flere anmeldt herinde tidligere - men jeg synes der mangler lidt nyt omkring hende! og jeg må sige efter vi har forsøgt at træffe hinanden et par gange pr. telefon og fundet frem til morgen sex var begge vores "thing" og det blev morgen - hvor jeg kunne møde den smæk liderlige stemmer som MissAmanda nu engang har i tlf. og se hendes øjne - som er min turn-on var spænding stor og lysten tilstede... at den sorte STC hurtigt fandt området, og blev modtaget af en totalt nøgen MissAmanda som falder præcis i min smag - gjorde hun sig klar og fucking imødekommende som hun er var det direkte ned i en opvarmet spa før 07:00 denne morgen - og wupti kom hun ned og lagde sig imellem mine ben - hun tænder undertegnet max. med den liderlighed hun udstråler med sine øjne, og jeg havde vist sagt jeg gerne ville have mine øre imellem hendes inderlår - så uden så meget pardon var vi oppe for nu ville hun have slikket fisse - og det blev endnu bedre, for efter lidt kys var det en 69 som virkede til fulde for os begge, og det virkede til fulde - banditten stod stiv og rank - og hun blev bare mere og mere våd... på med kondom og først cowgirl stil derefter face-to-face - op overskrævs min mund. Så jeg må jo have bevist slikke var tilfredsstilende... tiden fløj afsted og GODT var det..... jeg kom ud over hende - men kunne have fortsat lang tid med hende - så voldsomt tændte hun sjoveren her! Stedet var fint-fint Kroppen: Wauw den er lækker Sex: Tosset godt sex så bestemt mine varmeste anbefalinger til hende herfra.... og kunne meget nemt blive min fast GP fremover.... hvis man skulle slå sig an på en enkelt! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ksm 135 Skrevet 14. Maj, 2020 cock4woman_only skrev, den 12.5.2020 at 08:41: Well folks! Back in business og vil blot dele med jer det vildeste og skønneste morgen sus - jeg længe har modtaget.. MissAmanda er af flere anmeldt herinde tidligere - men jeg synes der mangler lidt nyt omkring hende! og jeg må sige efter vi har forsøgt at træffe hinanden et par gange pr. telefon og fundet frem til morgen sex var begge vores "thing" og det blev morgen - hvor jeg kunne møde den smæk liderlige stemmer som MissAmanda nu engang har i tlf. og se hendes øjne - som er min turn-on var spænding stor og lysten tilstede... at den sorte STC hurtigt fandt området, og blev modtaget af en totalt nøgen MissAmanda som falder præcis i min smag - gjorde hun sig klar og fucking imødekommende som hun er var det direkte ned i en opvarmet spa før 07:00 denne morgen - og wupti kom hun ned og lagde sig imellem mine ben - hun tænder undertegnet max. med den liderlighed hun udstråler med sine øjne, og jeg havde vist sagt jeg gerne ville have mine øre imellem hendes inderlår - så uden så meget pardon var vi oppe for nu ville hun have slikket fisse - og det blev endnu bedre, for efter lidt kys var det en 69 som virkede til fulde for os begge, og det virkede til fulde - banditten stod stiv og rank - og hun blev bare mere og mere våd... på med kondom og først cowgirl stil derefter face-to-face - op overskrævs min mund. Så jeg må jo have bevist slikke var tilfredsstilende... tiden fløj afsted og GODT var det..... jeg kom ud over hende - men kunne have fortsat lang tid med hende - så voldsomt tændte hun sjoveren her! Stedet var fint-fint Kroppen: Wauw den er lækker Sex: Tosset godt sex så bestemt mine varmeste anbefalinger til hende herfra.... og kunne meget nemt blive min fast GP fremover.... hvis man skulle slå sig an på en enkelt! Jeg er 100% enig, lækker krop og syg godt blow. har været på besøg 5 gange og har gået derfra veltilpas 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg