Hop til indhold

Recommended Posts

OrganDonor skrev, den 29/1/2017 at 17:10:

Tak for det.

Jeg har opteret stedet.

 

-OD

Hey OD.

Du vælter dig i velfortjent ros :) Det er et stort og vedvarende arbejde du har lavet til glæde for alle os andre 'snyltere' ;)

Jeg ved ikke lige hvordan det her med google maps fungerer, men er der en måde, hvorpå vi andre kan hjælpe dig med vedligeholdelsen? Jeg tænker, at i stedet for at skulle skrive til dig for at få ændret/tilføjet oplysninger, så selv lave tilrettelserne?

Bare en tanke for at aflaste dig lidt.

Og endnu engang tak for din store indsats

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Spillemanden skrev, for 4 minutter siden:

Hey OD.

Du vælter dig i velfortjent ros :) Det er et stort og vedvarende arbejde du har lavet til glæde for alle os andre 'snyltere' ;)

Jeg ved ikke lige hvordan det her med google maps fungerer, men er der en måde, hvorpå vi andre kan hjælpe dig med vedligeholdelsen? Jeg tænker, at i stedet for at skulle skrive til dig for at få ændret/tilføjet oplysninger, så selv lave tilrettelserne?

Bare en tanke for at aflaste dig lidt.

Og endnu engang tak for din store indsats

OD har dateret et indlæg med thai tidsregning. ( OrganDonor skrev, den 29/1/2560 at 18:10:) så ad os håbe at den gode mand har fået et livs udenfor denne betalingsverden. Hej OD, håber at du har det godt :).

Redigeret af Honda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Spillemanden og andre. Er der nogen af jer, der har lyst til at opdatere et nyt kort. Jeg tænker at der på sigt er to andre end mig der skal have adgang til en kopi af @OrganDonors kort, men jeg laver kun kopien når der er nogen, der har meldt sig.

Jeg vil måske gerne hjælpe, men indtil videre opdaterer jeg kun vest-kortet/listen.

Se evt.:

 

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
OrganDonor skrev, den 5/4/2013 at 12:33:

Hej

 

Jeg har gjort mig den ulejlighed at samle en række links over thaimassagestederne i København,

der er også nogle stykker over det øvrige sjælland, der er tale om ca. 150 steder, som man hurtigt og

nemt kan danne sig et overblik over. (enkeltpiger der annoncere er ikke medtaget)

 

Listen er opdateret til dags dato, men der er sikkert nogle steder jeg har overset, eller oplysninger kan løbende være ændret, i så fald er i meget velkommen til at kontakte undertegnede.

 

LINK: http://goo.gl/maps/ZzP6L

 

VH

 

Organdonor

Det er noget bøvl at komme ind fra en MAC

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...