Hop til indhold
OldDane

Maja & Ice - Angkor Wellness

Recommended Posts

Da jeg tidligere på dagen var i Valby og havde lit tid il overs, besluttede jeg at lægge vejen forbi Angkor Wellness.

 

Jeg havde ikke bestilt tid på forhånd, da jeg ville lade mig inspirere. Jeg har tidligere besøgt stedet med stor succes og både skrevet om dem her – og forsvaret dem.

 

Det var Maja, der kom ind og hilste på. Hun ser ud som på billederne, men med tillæg af et meget smukt ansigt. Jeg bestilte tid, og hun må være blevet briefet, da hun med det samme spurgte, om jeg skulle have ekstra. Et blev til en time med det. Indledt med blød oliemassage, hvilket var et, jeg havde bedt om.

Om på ryggen og yderligere lidt oliemassage, inden den sjove del begyndte. Hvor massagen havde været go, var fortsættelsen endnu bedre. Vi nåede igennem det hele på 45 minutter – og sluttede af med lidt massage på ryggen. På vej ud af døren fik jeg øje på Ice, som jeg har besøgt mange gange. Hun kiggede langt efter mig, så jeg kom til at spørge, om hun havde lidt tid til mig. Det havde hun. Det blev endnu en dejlig omgang. Begge piger er dejlige, om end Ice måske er en anelse mere direkte – eller måske lidt mindre generet.

 

Jeg gik efter to timer og et par minutter – og var yderst tilfreds. Prisen var den samme, som man finder mange andre steder.

 

Jeg er overbevist om, a serviceniveauet har meget at gøre med, hvordan man opfører sig, men jeg har aldrig haft noget at udsætte på stedet. Og så fik jeg også købt lidt smørrebrød i forretningen ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
asianman skrev, for 40 minutter siden:

Så der røg lige 3000 kr. plus det løse til smørrebrød :razz:

Det var højt belagt smørrebrød:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, for 13 timer siden:

Begge piger er dejlige, om end Ice måske er en anelse mere direkte – eller måske lidt mindre generet.

Fik du FP hos begge piger?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 4 timer siden:

Fik du FP hos begge piger?

Det fremgår jo ikke af prislisten, så det må du spørge om på stddet:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldDane skrev, for 1 time siden:

Det fremgår jo ikke af prislisten, så det må du spørge om på stddet:P

Nu kommer jeg så ikke til at besøge stedet, hvis ikke jeg ved det på forhånd... det vil være spild af både tid og penge. Og når det nu ikke fremgår af prislisten, så får man heller ikke altid rigtigt svar på sms og telefon... derfor spørg jeg dig :) dit svar kunne sikkert give dem, lidt mere tiltrængt kapital i den tid :P
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blue man skrev, for 1 time siden:

Nu kommer jeg så ikke til at besøge stedet, hvis ikke jeg ved det på forhånd... det vil være spild af både tid og penge. Og når det nu ikke fremgår af prislisten, så får man heller ikke altid rigtigt svar på sms og telefon... derfor spørg jeg dig :) dit svar kunne sikkert give dem, lidt mere tiltrængt kapital i den tid :P
 

Der er mange af de lidt mere seriøse klin:Pikker, der ikke reklamere med det i prislisten. Og mange af dem oplyser det heller ikke telefonisk.

Men hvis du kigger på en første kommentar, kan du se, at jeg betalte 3000 kr. for to timer. Så må du jo lægge to og to sammen...

Redigeret af OldDane

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...