Hop til indhold
Hænger

Ung thaipige Århus N ved Stjernepladsen

Recommended Posts

Jeg har været en tur forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/201804

Det er hende på de to første billeder.

Massagen var ikke rigtig værd at snakke om, en slap omgang. Hun virkede uoplagt og ikke rigtig interesseret i hvad hun laver. 

Sexen var på samme måde. Virkede mere som om det bare skulle overståes, så hun kunne komme tilbage til hvad end det var hun lavede før jeg ankom. 

Efter 15 minutters massage og 10 minutters sex, stod jeg på gaden igen, 1000 kr fattigere. I mine øjne ikke det værd.

Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at håbe på at finde nogle gode thai steder. For mig ser der ud til at være utroligt langt mellem piger der rent faktisk er værd at besøge. 

 

Brug jeres penge på noget i ved der er bedere. 

 

/Hænger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Njah, prøv nu lige at se dig lidt omkring herinde under "Anmeldelser af thaipiger i Jylland"! Så skulle du nok kunne finde en del inspiration - osse i Århusområdet! Come on. Manee mødte jeg for en del år siden i Randers, Søren Møllersgade, som nu er lukket, da jeg besøgte en anden der. Manee lignede jeg ved ikke hvad, og jeg genkender hendes fotos fra dit link, så jeg har klogeligt holdt mig langt væk.

Eet virkeligt godt forslag til dig: Prøv PPThaimassage i Thorvaldsensgade Århus C. DER går du ikke galt i byen med Cici og indehaveren Gib! De er rost til skyerne herinde mange gange - søg og du skal finde - ellers tag mit ord for det, jeg har osse været der! De har pt. ingen annonce herinde, men du kan let google deres adresse og tlf.nr. De er genåbnet oven på det værste af coronakrisen. Bare høvl derned. Du svæver hjem på en sky med det mest fjogede smil påklistret et par døgn efter!

Kom afsted - ikke miste modet. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Doctor, 

Tak for tippet! :) Det her var ikke til at blive andet end deprimeret af. Jeg har vist haft for mange "nitter" på det seneste. Jeg snupper et kig på nogle af de andre anmeldelser her. 

Jeg syntes at billederne var ganske pæne at se på, men som du skriver, er virkeligheden desværre en anden.

/Hænger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hænger skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været en tur forbi hende her: https://annoncelight.dk/showad/201804

Det er hende på de to første billeder.

Massagen var ikke rigtig værd at snakke om, en slap omgang. Hun virkede uoplagt og ikke rigtig interesseret i hvad hun laver. 

Sexen var på samme måde. Virkede mere som om det bare skulle overståes, så hun kunne komme tilbage til hvad end det var hun lavede før jeg ankom. 

Efter 15 minutters massage og 10 minutters sex, stod jeg på gaden igen, 1000 kr fattigere. I mine øjne ikke det værd.

Jeg ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at håbe på at finde nogle gode thai steder. For mig ser der ud til at være utroligt langt mellem piger der rent faktisk er værd at besøge. 

 

Brug jeres penge på noget i ved der er bedere. 

 

/Hænger

Randersvej ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...