Hop til indhold

Recommended Posts

Selvom jeg er ny herinde, har jeg efterhånden nogle år på bagen i denne verden.

Derfor vil jeg gerne dele lidt ud af mine oplevelser og starte ud med at give den fineste anmeldelse af @FritidsQ i Århus.

En del år har jeg nu haft æren, at få lov til at besøge hende. Og alle gange har været en super dejlig oplevelse. Der er gensidig respekt for privatlivet og en forståelse for, at undertegnede tit og ofte ‘blot’ har sparsomt med tid.

Man bliver altid mødt med et dejligt smil og et imødekommende humør. En følelse af at man er velkommen og kan føle sig tryg. Lækker troværdig nussen og intimitet.

I starten prøvede jeg i min ‘ungdoms’ iver at charmere mig til kys eller spørge ind til om ikke (bare eeeen enkelt gang uden kondom) kunne få lov til at ‘stikke’ den ind. Men som altid med respekt blevet venligt afvist.

Svarer altid sødt på sms, når hun har tid og er ærlig.

Jeg kan Ikke andet end forestille mig, at jeg fremover - når muligheden byder sig og/ eller der plads til en ‘hurtig’ tid - vil prioritere dette smukke væsen.

Og kan derfor på uden tvivl anbefale et besøg, hvis man er til oprigtig nydelse og gensidig respekt.

Og så er jeg i øvrigt MEGA FAN af hendes FANTASTISKE FLOTTE OG STORE BRYSTER!

God fornøjelse - prøv det!

Hilsen DA

Redigeret af Denanonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deacon

Fritidq er en fantastisk kvinde. Glæder mig til man kan besøge hende igen. Hun er verdensklasse. Og brysterne...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg ser også frem til at hun åbner op igen.

Hun tilbyder jo Skype istedet. 

Har ikke selv prøvet det - da jeg er mest til fysisk.

Redigeret af Denanonyme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fedt du har haft en god oplevelse. Nu er jeg lidt sucker for et langt garn. Hvordan er hendes hår? (Lidt svært at se på billederne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest NordFyr
Yannick skrev, for 4 timer siden:

Fedt du har haft en god oplevelse. Nu er jeg lidt sucker for et langt garn. Hvordan er hendes hår? (Lidt svært at se på billederne)

Jeg tror det er det man kalder Page-hår. Altså ikke langt hår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...