Hop til indhold

Modne kvinder

Featured Replies

Skrevet

Hun ser sød ud, men kender hende ikke.

Når du nu siger modem, hvad er så det ?? Over 30 eller over 40 eller ??

TVR.

Skrevet

Som i sikkert har regnet ud har jeg en trang til de modne:) Jeg vil derfor høre om i har nogle erfaringer med denne kvinde+

http://massage247.dk/allesandra.html

Kan da sige hun er 40+....ss...og har set hende i bikini i den lokale svømmehal ;) , og med tøj hos hendes veninde....men ikke noget frækt med hende eller hendes danske veninde... :D

Skrevet

Eller om i kan anbefale en dejlig moden dame der kan sit kram
Moden dame?

Her kan jeg anbefale Nina på Bagsværd Torv 4. Besøgte hende for måske 1,5 år siden.

Hun er sidst i 40'erne, selvom der (stadig?) står 31 på hjemmesiden. Hun har en flot skikkelse og et par gode fortrin, som er hjulpet lidt på vej. Hun er nem at få op i gear og sød at tale med.

Stedet er noget af det mest diskrete, jeg har set.

Skrevet

Moden dame?

Her kan jeg anbefale Nina på Bagsværd Torv 4. Besøgte hende for måske 1,5 år siden.

Hun er sidst i 40'erne, selvom der (stadig?) står 31 på hjemmesiden. Hun har en flot skikkelse og et par gode fortrin, som er hjulpet lidt på vej. Hun er nem at få op i gear og sød at tale med.

Stedet er noget af det mest diskrete, jeg har set.

Nina er ikke 'moden'?! :D Du har ellers ret i alt du skriver, men synes altså ikke man kan beskrive hende som 'moden' :lol: Nå, men udover det.. så er hun én af mine favoritter! Der er sgu kemi, og jeg bilder mig selv ind, at det er fordi hun godt kan lide mig!? (Og det er gengældt) :oops: Vi har altid kanon sex, og jeg kan varmt 'anbefale' hende!

Skrevet
Nina er ikke 'moden'?! :D
Hæ, hæ, det er jo et spørgsmål om definition. Men du har så evigt ret i, at hun leverer kanonsex, og det på en charmerende måde. Jeg havde også en god kemi med hende. Men det blev ved det ene besøg.
Skrevet

Blev ret forvirret omkring Ninas alder. :? ...Men : Det er jo heller ikke derfor, jeg svarer på emnet: nemlig : Om der er nogen, der kender Alessandra...?..Og ja; det må siges...:-)..Hun er en top-nice, sød og meget kærlig pige, der lægger sjæl i sit job...Altid lækker ren og med på det meste...Elsker hende...Knus Jydske-tanja.dk..;-)... :shock: ...Ouch 2 M.I.L.F.S..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.