Hop til indhold
Frederik3

erfaren Q til par

Recommended Posts

Min søde hustru,vil gerne prøve en anden kvinde...gerne sammen med mig...men hun har ikke nogen erfaring hermed.Vi er derfor enige om at prøve en GP den første gang (og hvem ved om det bliver en vane).

Vi søger en der typemæssigt matcher hende,dvs.slank og i 40èrne( + -). Skal være den der tager initiativ og guide min hustru igennem det.Geografi og pris betyder mindre.Gode råd søges.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne endnu en gang anbefale DinaG.

https://www.annoncelight.dk/showad/189569

Min samlever og jeg stod i en situation magen til jeres. DinaG fik at vide, at min samlever var blufærdig og hun derfor skulle gå forsigtigt frem. Det klarede DinaG til perfektion og de 2 kan bare finde hinandens "gode steder" og får normalt begge orgasmer. DinaG har en fantastisk fornemmelse for at tænde en anden pige og hun narrer mig hvis hun ikke også selv kan li at være sammen med en anden pige. DinaG er smuk, har en dejlig krop der fuldendes af store bryster og en dejlig røv - og nem at snakke med og næsten som at være sammen med en rigtig kæreste. Og hvis du som jeg kan li at lure på de 2 piger, så kan det også anbefales.

Det kunne lyde som om manden bliver glemt men det er slet ikke tilfældet, hun kan besøges i alle huller og nyder såvel at gi som at modtage.

For vores vedkommende startede bekendtskabet med DinaG i september 2018 og indtil for nogle måneder siden besøgte vi hende sammen 1 gang om måneden, det er nu ændret til at  hver anden gang er vi der sammen og hver anden gang er jeg der alene.

Hvis man ser bort fra betalingen, så er det som at besøge en veninde når vi mødes med DINAG

I jylland træffes hun i Esbjerg, Vejle, Hadsten og Støvring - god fornøjelse og håber I beretter om oplevelse bagefter!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smokey skrev, for 13 minutter siden:

Jeg vil gerne endnu en gang anbefale DinaG.

https://www.annoncelight.dk/showad/189569

Min samlever og jeg stod i en situation magen til jeres. DinaG fik at vide, at min samlever var blufærdig og hun derfor skulle gå forsigtigt frem. Det klarede DinaG til perfektion og de 2 kan bare finde hinandens "gode steder" og får normalt begge orgasmer. DinaG har en fantastisk fornemmelse for at tænde en anden pige og hun narrer mig hvis hun ikke også selv kan li at være sammen med en anden pige. DinaG er smuk, har en dejlig krop der fuldendes af store bryster og en dejlig røv - og nem at snakke med og næsten som at være sammen med en rigtig kæreste. Og hvis du som jeg kan li at lure på de 2 piger, så kan det også anbefales.

Det kunne lyde som om manden bliver glemt men det er slet ikke tilfældet, hun kan besøges i alle huller og nyder såvel at gi som at modtage.

For vores vedkommende startede bekendtskabet med DinaG i september 2018 og indtil for nogle måneder siden besøgte vi hende sammen 1 gang om måneden, det er nu ændret til at  hver anden gang er vi der sammen og hver anden gang er jeg der alene.

Hvis man ser bort fra betalingen, så er det som at besøge en veninde når vi mødes med DINAG

I jylland træffes hun i Esbjerg, Vejle, Hadsten og Støvring - god fornøjelse og håber I beretter om oplevelse bagefter!

Mange tak...lyder som det helt rigtige for os!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...