madsen69 11 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) Utroligt lækker pige, petit og fræk. Snakker godt engelsk og yder en super god service. Stedet er temmelig diskret. Det bliver en klar anbefaling herfra. https://annoncelight.dk/showad/225384 Redigeret 11. Maj, 2020 af madsen69 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Balleby Skrevet 26. Maj, 2020 Tak for det Madsen69 Jeg besøgte hende forrige fredag .... Ja - hun er helt vildt lækker... Så det blev til endnu et besøg sidste uge. Hun har en umådelig smuk og velformet krop. Lækre bryster og former der rammer helt plet i forhold til billederne.. Hun var iklædt en tynd sort sag, gennemsigtig, Da hun vendte ryggen til kunne jeg afhjælpe dette klæde og beundre hendes smukke meget kvindelige ryg og hofter med hænderne mens hun stønnede let. Hendes indlevelse gør at man hurtigt selv er i stødet. Når man så lægger hende på sengen og slikker hende, giver hun sig hen og det virker som hun hengiver sig og krammer om håret på mit hoved for at man skal slikke hurtigere. Jeg holder resten for mig selv. Men bagefter er det dejligt at snakke med hende på flot engelsk og hun er naturlig, lattermild på en blid måde og intelligent i samtalen også. Og sidste men ikke mindst - Hun har klasse og format, så når man lige står foran hende og er ved at snakke til rette, taber man fokus over at man skal til at have lækker sex med hende - Hun er vist væk en uges tid men når hun er tilbage ..... så er jeg på pletten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 27. Maj, 2020 Jeg har besøgt hende to gange under hendes tidligere besøg i Aalborg. og jeg vil gerne igen for hun er dejlig, men jeg holder pause p.g.a. coronaen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Balleby Skrevet 27. Maj, 2020 deralte skrev, for 2 timer siden: Jeg har besøgt hende to gange under hendes tidligere besøg i Aalborg. og jeg vil gerne igen for hun er dejlig, men jeg holder pause p.g.a. coronaen. Ja - jeg ved det for det var bl.a dine beskrivelser af hende som fik mig på sporet af hende. Corona holdt mig altså ikke tilbage - hun er sgu meget ansvarlig. Vi snakkede meget om hvad man gør osv. og hun tager kun gæster ind som hun kender i forvejen og har tillid til i forhold til netop ansvarlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kraftkarl9000 Skrevet 9. Juni, 2020 Ser saftsusme fræk og lækker ud hende der. Med de anmeldelser tror jeg lige jeg skal forbi her. Nogen der kan fortælle om det lingam der? Har hørt det skulle være vildt godt :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg