Henrikholm 31 Skrevet 11. Maj, 2020 Jeg bliv her i dag mødt med et ønske jeg ikke har stødt på før lol bliv da jeg ankom til addrassen bedt om at gå i 7/11 og købe et paysafe-card til hende? Wtf.. hendes begrundelse var at hun pga sin religion ikke måtte modtage penge for sex... hun slættede sig selv fra tråden på whatsapp men i kan se lidt af hvordan samtalen gik.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 11. Maj, 2020 Og du skulle sikkert sende "hende" koden fra kortet eller et screen dump af det, inden hen ville tage imod dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Maj, 2020 Men man bliver da nødt til at blive lidt imponeret over hendes kreative religionsfortolkning. Jeg gad godt se den kristne GP'er som kun tilbød oral og anal fordi hun gemte sin mødom til sin fremtidige ægtemand (som en god og from kristen pige jo bør) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrikholm 31 Skrevet 11. Maj, 2020 Landsbytossen skrev, for 56 minutter siden: Og du skulle sikkert sende "hende" koden fra kortet eller et screen dump af det, inden hen ville tage imod dig? Så langt nåede vi ikke hehe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13840 Skrevet 11. Maj, 2020 https://www.paysafecard.com/da-dk/produkter/gebyrer-og-begraensninger/ Det er vel en udmærket metode til at betale over nettet med, hvis man af en eller anden årsag ikke ønsker bruge sit debit/kreditkort/rende rundt med en stak kontanter - og pigen har måske heller ikke pga. sin egen sikkerhed det store ønske om at ligge inde eller rejse rundt med en større stak kontanter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrikholm 31 Skrevet 11. Maj, 2020 Jernsvinet skrev, 1 time siden: https://www.paysafecard.com/da-dk/produkter/gebyrer-og-begraensninger/ Det er vel en udmærket metode til at betale over nettet med, hvis man af en eller anden årsag ikke ønsker bruge sit debit/kreditkort/rende rundt med en stak kontanter - og pigen har måske heller ikke pga. sin egen sikkerhed det store ønske om at ligge inde eller rejse rundt med en større stak kontanter. Ja jeg kan godt se fidusen i det.. men jeg gider sgu ikke stå med et paysafe kort inden jeg overhoved har set pigen.. så kan jeg brænde inde med det lort hvis der er tale om fake billeder eller lignende hehe.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Maj, 2020 Jernsvinet skrev, 1 time siden: https://www.paysafecard.com/da-dk/produkter/gebyrer-og-begraensninger/ Det er vel en udmærket metode til at betale over nettet med, hvis man af en eller anden årsag ikke ønsker bruge sit debit/kreditkort/rende rundt med en stak kontanter - og pigen har måske heller ikke pga. sin egen sikkerhed det store ønske om at ligge inde eller rejse rundt med en større stak kontanter. Sikkert en udemærket metode, jeg har ikke selv prøvet, men til gengæld en anelse ufedt at sende ham i 7/11 når han er ankommet, i stedet for at fortælle det på forhånd, måske er min næse sart, men det lugter lidt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Henrikholm 31 Skrevet 11. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 2 timer siden: Sikkert en udemærket metode, jeg har ikke selv prøvet, men til gengæld en anelse ufedt at sende ham i 7/11 når han er ankommet, i stedet for at fortælle det på forhånd, måske er min næse sart, men det lugter lidt.. Pracist.. og jeg gider jo heller ikke stå med et paysafe kort i hånden hvis f.eks hun bruger falske billeder eller lignende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. Maj, 2020 Henrikholm skrev, for 56 minutter siden: Pracist.. og jeg gider jo heller ikke stå med et paysafe kort i hånden hvis f.eks hun bruger falske billeder eller lignende.. De penge kunne man jo nok få ind på egen konto igen hvis det viste sig at være tilfældet, men jeg kan godt forstå dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 12. Maj, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 21 timer siden: De penge kunne man jo nok få ind på egen konto igen hvis det viste sig at være tilfældet, men jeg kan godt forstå dig. Minus nogen gebyrer, der så lidt heftige ud. Skjold. Redigeret 12. Maj, 2020 af TordenSkjold , 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg