Hop til indhold
Upcoming guy

Efter lang pause - nyt besøg hos Cream

Recommended Posts

Efter en lang Corona pause var det tid til et nyt besøg hos Cream

https://annoncelight.dk/showad/295530

Gensynsglæden var stor fra begge sider. Da der var gået lang tid, fik vi først en god snak om, hvordan vi var kommet igennem denne tid hver især.

Derefter fandt vi en god og efter omstændighederne fornuftig måde at være sammen på. Fantasien fejler ikke noget og viljen til at give er stor hos Cream.

Vi nåede rundt i alle de tilladte kroge og Cream krydrede mit besøg med at give mig min yndlings udløsning.

Masser af tid, godt humør og betænksom og eftertænksom. 

Whats not to like ;):P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige et par praktiske spørgsmål. Jeg skrev lige en smule med dem/hende(?) i sidste uge, da jeg troede det var den Cream fra tidl. Vejle med foto. Det fik jeg så at vide her, at det ikke er. Men at hende her osse er dejlig og god at besøge. Så vidt så godt.

Det jeg gerne vil vide er, om det er en "Mama" man skriver med, eller er det een af pigerne Cream eller Joy? Der blev svaret til mig, at der ikke var tid til længere korrespondance, da de havde travlt. Fint nok med mig, men alligevel sådan lidt kort for hovedet. Skriv kun, når du ved, du vil komme og hvornår. Egentlig osse ok, men jeg fik da de oplysninger om pris osv. som jeg ønskede. ;-)

Men altså. En "Mama" eller een af pigerne selv, der svarer? Har andetsteds prøvet at det var en mama, og så var pigen ikke klar til aftalt tid, hvor jeg ankom. Derfor spørger jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
doctor who skrev, for 13 minutter siden:

Lige et par praktiske spørgsmål. Jeg skrev lige en smule med dem/hende(?) i sidste uge, da jeg troede det var den Cream fra tidl. Vejle med foto. Det fik jeg så at vide her, at det ikke er. Men at hende her osse er dejlig og god at besøge. Så vidt så godt.

Det jeg gerne vil vide er, om det er en "Mama" man skriver med, eller er det een af pigerne Cream eller Joy? Der blev svaret til mig, at der ikke var tid til længere korrespondance, da de havde travlt. Fint nok med mig, men alligevel sådan lidt kort for hovedet. Skriv kun, når du ved, du vil komme og hvornår. Egentlig osse ok, men jeg fik da de oplysninger om pris osv. som jeg ønskede. ;-)

Men altså. En "Mama" eller een af pigerne selv, der svarer? Har andetsteds prøvet at det var en mama, og så var pigen ikke klar til aftalt tid, hvor jeg ankom. Derfor spørger jeg.

Der er "i princippet" to på arbejde.

Joy er MAMA på stedet og fantasien går i bedste fald til en håndspiller.

Cream er den i Århus velkendte fra Chaba og nu i King Thai Massage.

Nummeret i annoncen går ind omkring Mama, men du kan insistere på, at du vil ind til Cream. Laver du aftaler med Cream kan du roligt regne med, at de bliver overholdt. Hun har også sin begrænsning - er ikke med på alt. Det må man jo gøre op med sig selv, og vil man have fri adgang til alt, er det et andet sted, man skal gå hen. 

Er det en varm kvinde med en god massage og velvilje til det meste, kan du få et godt besøg hos Cream :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Denne tråd passer lige til mig, det er nemlig et halvt år siden jeg sidst har besøgt Cream:biggrin:, så i lørdags blev det tid til en tur igen.

Når man besøger Cream, så køber man en ydelse, man køber ikke tiden.

Mit besøg starter med en kop varm kaffe, som vi drikker imens vi taler om hvad der er  sket siden sidst.

Til de mange nye brugere, der er kommet til herinde, kan jeg oplyse at Cream er ikke til anal, sex er med kondom, BJ er uden og er man flink

ved Cream yder hun også Megafransk, jeg betaler med glæde de 1200 KR. det koster.

Afslutningsvis er der kold Cola og frisk frugt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Martin1234

Hvor gammel er cream og hvordan vil i beskrive hendes former? Er selve massagen noget værd? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...