Hop til indhold

Recommended Posts

Guest aloha

Hej brødre

besøgte miss mira tidligere på ugen - billederne er af hende, men flot kvinde med pænt ansigt og sexet krop og flotte bryster (dog hjulpet, men mærkes nærmest naturlige, flot lavet)

så jeg havde høje forventninger da jeg tog tøjet af men resten var i min optik so so, meget rutine præget ikke specielt indlevende og ja jeg sørgede for at få det hele hurtigt overstået Med en del selvhjælp så jeg stadig kom der fra med bare lidt positivt nemlig hendes skikkelse og resten glemmer jeg bare.

igen det kan jo have noget med kemi at gøre men klare aftaler på sms forinden kunne undervejs lige pludselig ikke lade sig gøre hvilket også er et total turn off for mig.

men smuk kvinde men jeg kommer ikke igen - og til info spurgte jeg om mit standard trick spørgsmål så øko kan købes!?

https://annoncelight.dk/showad/295357

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aloha

Ja kroppen og missen er der intet galt med, lidt stubbe på benene, men ikke noget der generede.

igen så er det sgu en lækker skikkelse, og om det er kemi, præferencer, ikke holdte aftaler ved jeg ikke, men jeg gik der fra en smule skuffet - men heldigvis er vi alle forskellige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
The_Man skrev, den 11.5.2020 at 08:02:

Jeg har været der et pr gange og jeg er fint tilfreds med hende så ja det har nok noget med kemi at gøre :)

Jeg har også været hos hende, har ikke noget at klage over, hun er sød, smuk og dejlig, samt pæn fræk, nyd det hele fra start til slut.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig 69manden, absolut en flot pige, ikke teenager, men superflotte babser image.gif.605030a23c6e00b5c23ee5b45dab2548.gif og så leverer hun økoblæs i støvsugerklassen.
Hvis man er på god talefod, er hun frisk på udfordringer af den allerfrækkeste slags.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Overlord skrev, for 18 timer siden:

Kan kun tilslutte mig 69manden, absolut en flot pige, ikke teenager, men superflotte babser image.gif.605030a23c6e00b5c23ee5b45dab2548.gif og så leverer hun økoblæs i støvsugerklassen.
Hvis man er på god talefod, er hun frisk på udfordringer af den allerfrækkeste slags.

Hvor gammel vil du vurdere at hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Overlord skrev, for 2 timer siden:

Sidst i 30'erne

Hmm sidst i 30'erne, dvs 37-39 år?! What, hun skriver selv 27. Jamen det jo også pisse fedt at lyve sig 10 år yngre :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Louis85 skrev, for 31 minutter siden:

Hmm sidst i 30'erne, dvs 37-39 år?! What, hun skriver selv 27. Jamen det jo også pisse fedt at lyve sig 10 år yngre :mrgreen:

Deeet er jo rimelig standard i branchen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg besøgte Mira i løbet af ugen og hold da op en skuffelse desværre....

Nem og hurtigt kontakt, fik bestilt tid og en time senere stod jeg på adressen i en relativt anonym boligblok med flest ældre mennesker. 

men herfra gik det dog ned af bakke, først var prisen på de oplyste 700 kr lige pludselig  800 kr men det tænkte jeg ikke yderlige over. 

tøjet røg af, ind på sengen og så blev det ekstremt "rushed". 

der var ingen forspil, lyst eller bare noget der mindede om det. 

hun prøvede og tage kondomet uden noget liv banditten, og så lagde hun så ellers om på rykken og synes jeg skulle spille den af ud over hende.

afslog på pæn vis dette, tog tøj på igen og stod nede på gaden 12 efter jeg ringede på døren...

så det bliver ikke et besøg igen her fra :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...