Hop til indhold
aarhusmand

Truet med Hells Angels, Elissa Bella, Aarhus

Recommended Posts

Hold jer langt væk fra hende her:

https://annoncelight.dk/showad/289195

tlf 71424396 og 71559683

 Rosenvangs Alle 50, Viby 

Laver aftale og spørger om billeder er ægte, det siger hun ja til. - Jeg finder ud af at det er billeder af playboy modellen Roxanna June... 

Da jeg så ikke møder op, truer hun med at Hells Angels vil møde op på min adresse.. Jeg har hemmeligt nummer, men jeg har anmeldt hende til politiet, hvis jeg alligevel skulle ende som bankekød en af dagene.. 

Redigeret af aarhusmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Medmindre der er tale om et medlem fra en støtteklub, som ikke aner hvordan man opfører sig, så er HA-medlemmer ikke indvolveret i den slags. Det er der for små penge i, i forhold til risikoen.
Hvad du kan gøre, er at videresende beskeden til HA (hvis du har brugt et anonymt taletidskort), som så kan tage sig af sagen. De tager ofte ikke let på at andre lever af deres varemærke.

Uanset hvad, skal du ikke være nervøs :)

Redigeret af Landsbytossen
Staveplade

Del dette indlæg


Link til indlæg
Landsbytossen skrev, 1 time siden:

Medmindre der er tale om et medlem fra en støtteklub, som ikke aner hvordan man opfører sig, så er HA-medlemmer ikke indvolveret i den slags. Det er der for små penge i, i forhold til risikoen.
Hvad du kan gøre, er at videresende beskeden til HA (hvis du har brugt et anonymt taletidskort), som så kan tage sig af sagen. De tager ofte ikke let på at andre lever af deres varemærke.

Uanset hvad, skal du ikke være nervøs :)

Du har helt ret! Det gider HA ikke stå model til! Kender en del via nogle venner i Århus - deres mærke skal man ikke misbruge. Derimod er de klar, hvis de selv tilbyder det - osse for det een kalder "småpenge"! Men man skal ikke spille "smart-i-en-fart" på deres varemærke! ;-) Så kan man risikere øretæver - helt gratis! :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...