Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg så her i dag at der er åbnet et nyt sted tæt på rundkørslen ved Ikea. Kom kørende af roskildevej mod rundkørslen ved Ikea og stort set lige efter det sidste lyskryds inden rundkørslen var der åbnet en ny klinik. Der var en dækforhandler og derefter lå klinikken i stuen på en gul murstensbygning. Meget tydelig fra Roskildevej.

Så ikke hvad den hed, men tænkte at der måske var nogen herinde der har været der eller ved hvad den hedder?

Skrevet

Jeg så her i dag at der er åbnet et nyt sted tæt på rundkørslen ved Ikea. Kom kørende af roskildevej mod rundkørslen ved Ikea og stort set lige efter det sidste lyskryds inden rundkørslen var der åbnet en ny klinik. Der var en dækforhandler og derefter lå klinikken i stuen på en gul murstensbygning. Meget tydelig fra Roskildevej.

Så ikke hvad den hed, men tænkte at der måske var nogen herinde der har været der eller ved hvad den hedder?

viewtopic.php?f=32&t=4713

-OD

Skrevet
  • Author

Tak OD! Havde virkelig ingen anelse om hvad jeg lige skulle google eller søge efter, men fedt at stedet allerede er testet og af en kyndig dommer i det thailandske univers :-)

Det med "bare" gardinerne er som det er I Thailand... Ikke lige min stil, men som man siger: "one mans pain is another mans pleasure..." Tror jeg tager et besøg hos Sawadee.. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.