Hop til indhold

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

1. Prøv, Efterlysninger.

2. Prøv at skrive, Tanja, i overskriften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Pikken 69 skrev, for 33 minutter siden:

Hvor står det at Tanja tilbyder uden?

Hej.

Prøv at læse hendes annonce - altså den du selv linker til......så får du svaret..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 44 minutter siden:

Hej.

Prøv at læse hendes annonce - altså den du selv linker til......så får du svaret..

Det står der ikke, der bruges en omskrivning. Samme omskrivning kan betyde "samleje (med gummi) i flere stillinger" - fx her: http://www.pussygalores.dk/4.htm

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskelskeren skrev, den 10.5.2020 at 20:27:

30min..SUP.FRANSK/LUX.DANSK 1300kr - lux dansk er uden - HOS TANJA

Tanja. Er hun dansk kvinde.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, 1 time siden:

Lux Dansk er ikke uden med mindre det fremgår at pigen tilbyder uden og det gør det ikke i dette tilfælde.

Korrekt. Som jeg tolker Lux dansk er det sex i flere stillinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pele10 skrev, for 1 time siden:

Lux Dansk er ikke uden med mindre det fremgår at pigen tilbyder uden og det gør det ikke i dette tilfælde.

Hmmmm - dét er jeg ikke så sikker på @Pele10, så jeg ville ikke være så skråsikker, hvis jeg var dig eller @Frodige Ida. I annoncen står der:  "...luxus dansk (til luxus dansk , først jeg mødes med dig )". Jeg skal ikke tolke ret meget for mig selv, før min mistanke om, at dét betyder dansk uden - og jeg kan sagtens forstå I mener lux dansk betyder noget andet for jer, men jeg tror I har fået tolket forkert i dét her tilfælde. Dette er blot min mening, jeg ved ingenting om hvad ydelsen indeholder, og jeg kan med dén tvivl jeg har garantere for, at jeg ikke kommer til personligt at undersøge sagen nærmere.

MEN - pas på med at tro man véd hvad en ydelse betyder uden at have spurgt nærmere ind til det. 

 

Redigeret af Asmodeus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, for 12 minutter siden:

Korrekt. Som jeg tolker Lux dansk er det sex i flere stillinger.

Hvad luksus er der i det? Det er vel for h... normalt at knalde i flere stillinger, hvis man lyster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest85 skrev, for 4 timer siden:

Er du sikker på det ikke er Dajana

https://annoncelight.dk/showad/159448 

du mener. Hun gør det uden kondom...

Hej

Tanja og Dajana holder til på samme adresse i nærheden af Christiansfelt. Dajana Er i hovedhuset og Tanja tager mod sine gæster i et mindre hus som ligger på samme adresse. Dajana tilbyder vist alt uden og har gjort det i mange år. Hos Tanja betyder Luxus dansk at det er uden gummi, men hun forbeholder sig ret til at sige nej. Derfor vil hun møde sine gæster inden at hun siger ja til Luxus dansk uden gummi. Det er som hun har forklaret det til mig. Men det er korrekt at Luksus dansk betyder dansk i flere stillinger. Og det er som udgangspunkt med gummi generelt i branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 9 timer siden:

Hvad luksus er der i det? Det er vel for h... normalt at knalde i flere stillinger, hvis man lyster. 

Udtrykket lux dansk er et ord der er opfundet på klinikker for mange år siden.

Feks.

Dansk 600.

Lux dansk 700.

Der er jeg sikker på at man ikke knaldede uden dengang det blev opfundet.

Så forskellen på lux og alm dansk må være en eller flere stillinger .

 

Redigeret af Frodige Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Frodige Ida skrev, for 1 minut siden:

Udtrykket lux dansk er et ord der er opfundet på klinikker for mange år siden.

Feks.

Dansk 600.

Lux dansk 700.

Der er jeg sikker på at man ikke knaldede uden dengang det blev opfundet.

Så forskellen på lux og alm dansk må være en eller flere stillinger .

 

Du har sikkert ret, men for mig er det nu ikke lux at der indgår flere stillinger. Jeg ville da blive noget vrissen hvis pigen insisterede på at man kun måtte i én stilling. 
Men jeg har også en lille svips med at elskoven bliver dissekeret i småstykker, som så hver især koster et eller andet. Det er dræbende. Men det er en anden snak :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Du har sikkert ret, men for mig er det nu ikke lux at der indgår flere stillinger. Jeg ville da blive noget vrissen hvis pigen insisterede på at man kun måtte i én stilling. 
Men jeg har også en lille svips med at elskoven bliver dissekeret i småstykker, som så hver især koster et eller andet. Det er dræbende. Men det er en anden snak :) 

Det giver jeg dig fuldstændig ret i men nogle forsøger at malke koen en ekstra gang. Tror nu ikke det er så udbredt blandt danske piger der køre deres egen menukort.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 16 timer siden:

Udtrykket lux dansk er et ord der er opfundet på klinikker for mange år siden.

 

Siger du dermed at jeg er gammel, kære Ida?

Men du har nok ret *s*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...