Hop til indhold

Ungpigenyhed/tess nyk.f 4800

Featured Replies

Skrevet

Pigen er 23 år ca 1,70. Lidt kvinde former, bryster godt str med piercinger, miner glat og med piercing. Havde bestilt en halv time, hun tog godt imod mig, vi nussede lidt kælede sammen, havde god øjen kontakt, der gik ikk længe før vi slappede af, og hun sagde til mig hun ville smage mig også begyndte hun og sutte, fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck jeg har aldrig fået så god en sutter før, ved ikk lige hvad teknik hun brugte, men fuck det var Nice. Og hun hun tager den bare ned i halsen for hårdt i ok lang tid. SF. Når men legede lidt med hende og slikkede, og gav hende finger, og ja hun var godt nok pæn stram. Lidt efter sagde hun skulle mærke min pik. Kneppede hende for voldsomt og hun legede med og var godt op og ringe, og da hun lige var ved at komme lukkede jeg lige for lidt ilt til hjernen, og hun fik den sygeste orgasme, kort efter kom jeg første gang, men knepper hende videre bagfra og hun var totalt liderlig og mege tændt og klaskede hendes baller røde og jo rødere de blev jo vildere blev hun, og lidt efter sagde jeg vil mærke dig i røven, så hun lagde sig på ryggen igen lidt creme i måsen også kørte vi lidt der, men kom ret hurtigt. Men men men jeg ku godt en gang til og han var helt vild, så hun lagde sig på alle 4 og jeg trængte op i hendes røv igen, og skal lige melde jer om den blev gennem banket, og hun skreg og hun skreg mer mer mer knep knep knep mig. Da jeg var ved at ku mærke at den helt store orgasme kom spurgte jeg hvor jeg sku sprøjte denne gang, hvortil hun svarede jeg vil smage dit sperm, så om på ryggen med mig og hun suttede mig Tom. Fuuuuuuck man det var sygt. Da vi lige havde ligget lidt tog vi et bad sammen.

Skrevet

:lol: 8-)8-)8-) :lol:

Skrevet

er der et link??? og hvor i landet er hun

Skrevet

Wauv - Du knepper da bare for vildt.

Med den tur hun fik af dig, går der nok flere dage inden hun igen er på mærkerne.

Og alt det foregik vel ved køb af ½ time ?

Skrevet

er der et link??? og hvor i landet er hun

Tjaaa. Gæt selv hvor hun befinder sig når nu der i overskriften står Nyk. F 4800. Det er nok ikke i skagen ihvertfalde når nu indlæget er under sjælland :D

Skrevet

Men et link ville hjælpe

Skrevet

Vildt nok.. Sådan en tur ku jeg godt bruge!! :lol:

Skrevet

hahaha - som en der er vild med anal - så må jeg jo tilslutte mig at jeg også godt kunne tænke mig at teste varens kvalitet

hvis jeg da troede på et ord af det der stod :lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Skrevet

hahaha - som en der er vild med anal - så må jeg jo tilslutte mig at jeg også godt kunne tænke mig at teste varens kvalitet

hvis jeg da troede på et ord af det der stod :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Hvis nu du havde nosser til at besøge ville du finde ud af det.

Skrevet

Hvis nu du havde nosser til at besøge ville du finde ud af det.

tak fordi du lige har bevist min pointe :lol::lol: :lol:

Skrevet

Bombrn, jeg har på fornemmelsen, at du er lidt sent ude med din anmeldelse. Det ville nok have været mere passende hvis du havde postet den den 1. april. ;)

Skrevet

Bombrn, jeg har på fornemmelsen, at du er lidt sent ude med din anmeldelse. Det ville nok have været mere passende hvis du havde postet den den 1. april. ;)

Jamen glad for jeres skepsis, men ikk desto mindre er den sand og der er oven i købet undladt flere saftige detaljer, men dejligt så har jeg jo hende nærmest for mig selv hernede i udkants Danmark, skal besøge hende på søndag igen:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jamen glad for jeres skepsis, men ikk desto mindre er den sand og der er oven i købet undladt flere saftige detaljer, men dejligt så har jeg jo hende nærmest for mig selv hernede i udkants Danmark, skal besøge hende på søndag igen:)

Nu er jeg selv her nede fra udkanten..

Men kan du ikke dele med en udkants broder?

Skrevet

Hmm Tess annoncerede på Flirtii.dk under navnet vilder for et stykke tid siden.

Jeg lavede en aftale og kørte helt til Nyk. Falster - forgæves desværre, hun svarede ikke opkald eller SMS så hende skal jeg aldrig lave en aftale med igen ! :twisted:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.