Hop til indhold

Ønsker fantasi opfyldt

Featured Replies

Skrevet

Kære alle medlemmer,

Som overskriften afslører, har jeg en fantasi som jeg ønsker at finde en pige/dame som kan hjælpe mig med.

Har ledt og ledt og ledt, desværre uden held. Derfor denne efterlysning.

Uden at gå alt for meget i detaljer ønsker jeg en pige/dame som vil besøge mig privat i trekantsområdet. Hun skal være med på at være iført blindfold, bestemt lingeri og gerne håndjern imens vi leger. Det vi skal lege indeholde følgende; super/megafransk, fingerleg til hende i begge de nederste huller, penetrering af mis og numse.

Håber virkelig at der herinde er nogen som kan pege mig i retning af en pige/dame som kan hjælpe mig med ovenstående.

I må også gerne skrive pm

på forhånd tak

Skrevet

Den slags for du nok svært ved at finde, når det skal foregå hos dig, og der jo ikke er feks en tele i nærheden til at følge lidt med i hvad der foregår. 

Du må nok investere i nogle gentagne besøg hos en gp, og når der så måske er en gensidig tillid, er det muligt at hun kan overtales. 

Skrevet
  • Author

Kender du et sted hvor jeg kan få det jeg søger, hvis ikke det behøver være hjemme hos mig??

Skrevet

Tror nu ikke at det er mange Gp med lidt omløb i hove der vil gå med til det de kender dig jo ikke og ved ikke hvad det kommer til at ske så de vil nok gerne have en vagt de kan tilkalde 

Skrevet
  • Author
sofus 2 skrev, for 3 timer siden:

Tror nu ikke at det er mange Gp med lidt omløb i hove der vil gå med til det de kender dig jo ikke og ved ikke hvad det kommer til at ske så de vil nok gerne have en vagt de kan tilkalde 

Jamen det må de da gerne have. Det skriver jeg jo ikke at, de ikke må

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.