Hop til indhold
sunkist1

Ønsker fantasi opfyldt

Recommended Posts

Kære alle medlemmer,

Som overskriften afslører, har jeg en fantasi som jeg ønsker at finde en pige/dame som kan hjælpe mig med.

Har ledt og ledt og ledt, desværre uden held. Derfor denne efterlysning.

Uden at gå alt for meget i detaljer ønsker jeg en pige/dame som vil besøge mig privat i trekantsområdet. Hun skal være med på at være iført blindfold, bestemt lingeri og gerne håndjern imens vi leger. Det vi skal lege indeholde følgende; super/megafransk, fingerleg til hende i begge de nederste huller, penetrering af mis og numse.

Håber virkelig at der herinde er nogen som kan pege mig i retning af en pige/dame som kan hjælpe mig med ovenstående.

I må også gerne skrive pm

på forhånd tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags for du nok svært ved at finde, når det skal foregå hos dig, og der jo ikke er feks en tele i nærheden til at følge lidt med i hvad der foregår. 

Du må nok investere i nogle gentagne besøg hos en gp, og når der så måske er en gensidig tillid, er det muligt at hun kan overtales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror nu ikke at det er mange Gp med lidt omløb i hove der vil gå med til det de kender dig jo ikke og ved ikke hvad det kommer til at ske så de vil nok gerne have en vagt de kan tilkalde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 3 timer siden:

Tror nu ikke at det er mange Gp med lidt omløb i hove der vil gå med til det de kender dig jo ikke og ved ikke hvad det kommer til at ske så de vil nok gerne have en vagt de kan tilkalde 

Jamen det må de da gerne have. Det skriver jeg jo ikke at, de ikke må

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...