Hop til indhold

Mette Luna (Herning / Viborg)

Featured Replies

Skrevet

hey

jeg fik lige lyst til at skrive lidt om Mette Luna, (ung tøs på 19år) jeg ved ikke helt om den hører hjemme her, men nu prøver jeg

hun sælger frække billeder af hendes frække liderlige krop. hun starter med billeder, hvor man kun kan se hendes fisse eller mund , eller måske hendes frække bryster, de næste billedpakker viser mere af hende

og man får også billeder af hendes frække ansigt m.m.

jeg spurgte til billeder med analsex og om hun var til det, hun siger hun er vild med analsex men ikke har billeder endnu. men at vi kunne mødes og have bla. analsex hvor vi kunne lave nogle billeder, jeg kunne desværre ikke denne weekend, men måske senere. jeg har ikke mødt hende endnu. men hun tilbyder sex for money, når man har købt nogle billeder af hende

billeder passer meget godt med alder og det er den samme pige på alle billeder så tror ikke hun er fake som der ellers er en del af :roll:

link til hendes annonce

https://annoncelight.dk/annonce/43846/st ... gler-penge

Skrevet

hey

jeg fik lige lyst til at skrive lidt om Mette Luna, (ung tøs på 19år) jeg ved ikke helt om den hører hjemme her, men nu prøver jeg

hun sælger frække billeder af hendes frække liderlige krop. hun starter med billeder, hvor man kun kan se hendes fisse eller mund , eller måske hendes frække bryster, de næste billedpakker viser mere af hende

jeg spurgte til billeder med analsex og om hun var til det, hun siger hun er vild med analsex men ikke har billeder endnu. men at vi kunne mødes og have bla. analsex hvor vi kunne lave nogle billeder, jeg kunne desværre ikke denne weekend, men måske senere. jeg har ikke mødt hende endnu. men hun tilbyder sex for money, når man har købt nogle billeder af hende

billeder passer meget godt med alder og det er den samme pige på alle billeder så tror ikke hun er fake som der ellers er en del af :roll:

link til hendes annonce

Så har du sikkert set min pik nu :-)

Skrevet

Hej Tisseren

det er da muligt. hun ser mega fræk og uartig ud.

Hun er en bombe!

Har kun hos hende oplevet at jeg næsten ikke kunne styre benene da jeg gik derfra. Det var edermame vildt og frækt!

Skrevet
  • Author

Hun er en bombe!

Har kun hos hende oplevet at jeg næsten ikke kunne styre benene da jeg gik derfra. Det var edermame vildt og frækt!

det lyder som om hun er et frækt besøg vær, har hun selv et sted man kan møde hende ?

Skrevet

Hun er en bombe!

Skulle du så ikke skrive en anmeldelse af den oplevelse?

Skrevet

Skulle du så ikke skrive en anmeldelse af den oplevelse?

Nej, kender hende for godt og burde måske slet ikke have svaret i denne tråd

Skrevet

hey

link til hendes annonce

Vil det sige at du har købt flere billedpakker á kr. 100,-?

Skrevet

Uden at anklage nogen for noget er det her et udemærket setup til en god scam forretning.

Find nogle billeder på nettet, sælg dem i små portioner for lave beløb. Lov folk at hvis de køber pakker nok er er mulighed for mere end bare billeder.

Alt er anonymt og penge lige i forret.

Skrevet

Uden at anklage nogen for noget er det her et udemærket setup til en god scam forretning.

Find nogle billeder på nettet, sælg dem i små portioner for lave beløb. Lov folk at hvis de køber pakker nok er er mulighed for mere end bare billeder.

Alt er anonymt og penge lige i forret.

Der er jo måder at tjekke det på.

De billeder der er fundet på nettet har jo ikke exif-data.

Derudover kan de fleste billeder på nettet vel findes med google?

Skrevet

Der er jo måder at tjekke det på.

De billeder der er fundet på nettet har jo ikke exif-data.

Derudover kan de fleste billeder på nettet vel findes med google?

Ingen af de to påstande er tæt på at være rigtige, men nu skal jeg ikke kapre tråden med mine konspirationer.

Skrevet

Og nu eksisterer annoncen ikke mere på AnnonceLight, nogen der har et link, nummer eller adresse til hende..?

Skrevet

Og nu eksisterer annoncen ikke mere på AnnonceLight, nogen der har et link, nummer eller adresse til hende..?

Hun er 170/65 og bruger en 80C

Du overfører bare 100 kr via ewire til [email protected] og så sender hun de ti frække billeder af fisse, fisse og pik, hende i frækt undertøj og piksut.

Eller: [email protected]

Go fornøjelse

Skrevet

Hej alle,

Jeg har haft købt nogle af hendes billeder, men sidste omgang jeg betalte for i fredags har jeg endnu ikke fået. Desuden får man nu en leveringsfejl når man skriver til [email protected].

Der kan selvfølgelig være en forklaring, meen vil klart advare imod at man sender penge indtil videre.

• 3 weeks later...
Skrevet

Hejsa

Kom med en anmeldelsen af pigen.

Det bruger man eroguide til :!:

Hvem i vore dage bruger tid på at købe fotos :?:

Der da sjover at ha den rigtige varer :lol

Skrevet

Hej alle,

Jeg har haft købt nogle af hendes billeder, men sidste omgang jeg betalte for i fredags har jeg endnu ikke fået. Desuden får man nu en leveringsfejl når man skriver til [email protected].

Der kan selvfølgelig være en forklaring, meen vil klart advare imod at man sender penge indtil videre.

Måske et blåt øje og en oplevelse med en fyr der har skræmt hende helt ad helvede til er en god forklaring.

Hun siger selv at hun har slettet alle spor, fordi hun er hunderæd for den fyr. Hun siger dog at hun HAR sendt til alle dem som har betalt, så Leland send lige en PM, så kan jeg måske finde ud af noget så du ikke føler dig snydt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.