Hop til indhold

Malaysia innocent Young Tight teen near Odense / Vissenbjerg

Featured Replies

Skrevet

Det her ligner min drømme au pair-pige! 

https://annoncelight.dk/showad/294314

Men kan det virkelig være rigtigt? Der er match på nogle af billederne på public24.ro, men den udelukker jo ikke, at det er hende. Mener faktisk, at det før har været tilfældet på nogle af pigerne fra Vissenbjerg.

Jeg hører meget gerne, hvis nogen har været der og kan bekræfte at hun er den man møder.

Skrevet

Der er skrevet lidt her. Det ene indlæg gik over i mudderkastning inden der kom noget brugbart ud af det. Det andet indlæg er mere brugbart.

ChoosyVery skrev, for 29 minutter siden:

Der er match på nogle af billederne på public24.ro

De kan vel også bruge "stjålne" billeder....? ;-) 

Btw @ChoosyVery, hvorfor har du lagt indlægget under Thai?

Skrevet
  • Author

Oooh, godt jeg ikke spildte tid på det, @22 cm and thick - det virkede da også alt for godt til at være sandt. Tak for advarslen.

Hvorfor under thai? Øhm, der var jeg måske også lidt hurtig, men for mig er au pair næsten synonym med Thailand og i farten slog jeg så lige Malaysia sammen med Thailand "og den slags". Og jeg der ellers flere gange er blevet geografi-shamet her på Eroguide for benævnelser af sydlandske Euro-piger som latinaer: Beklager, jeg skal læse op på lektien! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.