Hop til indhold
ChoosyVery

Malaysia innocent Young Tight teen near Odense / Vissenbjerg

Recommended Posts

Det her ligner min drømme au pair-pige! 

https://annoncelight.dk/showad/294314

Men kan det virkelig være rigtigt? Der er match på nogle af billederne på public24.ro, men den udelukker jo ikke, at det er hende. Mener faktisk, at det før har været tilfældet på nogle af pigerne fra Vissenbjerg.

Jeg hører meget gerne, hvis nogen har været der og kan bekræfte at hun er den man møder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er skrevet lidt her. Det ene indlæg gik over i mudderkastning inden der kom noget brugbart ud af det. Det andet indlæg er mere brugbart.

 

 

ChoosyVery skrev, for 29 minutter siden:

Der er match på nogle af billederne på public24.ro

De kan vel også bruge "stjålne" billeder....? ;-) 

Btw @ChoosyVery, hvorfor har du lagt indlægget under Thai?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oooh, godt jeg ikke spildte tid på det, @22 cm and thick - det virkede da også alt for godt til at være sandt. Tak for advarslen.

Hvorfor under thai? Øhm, der var jeg måske også lidt hurtig, men for mig er au pair næsten synonym med Thailand og i farten slog jeg så lige Malaysia sammen med Thailand "og den slags". Og jeg der ellers flere gange er blevet geografi-shamet her på Eroguide for benævnelser af sydlandske Euro-piger som latinaer: Beklager, jeg skal læse op på lektien! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...