Hop til indhold
psorensen

Er der nogen der ved om denne annonce er falsk eller ?

Recommended Posts

Du mener, Kneppedukken Athena?

Jeg har ligesom dig lavet søgninger på "Kneppedukken" og "Athena" i kombination og på nummeret i annoncen "296345".

Men jeg fik ( ligesom dig ) heller ikke nogle resultater. MÅSKE fordi der ikke har været nogle ( ligesom dig ) der har brugt en sigende overskrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg er forholdvis ny på sitet her, og har jo set hvordan nye medlemmer kan blive haglet ned fordi man tror det er bestilt arbejde. Lad mig sige det med det samme, at det er det ikke. 
 

Jeg har mødt denne Athena for knap eller godt 3 år siden, og kan kun sige, at det var en eksplosiv cocktail. Hun kan virkelig tage fra i alle huller og gerne af flere mænd ad gangen. Har aldrig mødt en kvinde som hende, der kan få så mange orgasmer og så indlevende som hende. Så jo hun er ægte, og det billede der er på AL er også af hende. 
 

bh

Oldtimer56 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TysTys

Den annonce jeg ser, har et andet telefonnummer. Nemlig 42413880. Og der svarer hun. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...