Hop til indhold

Recommended Posts

Pervy skrev, for 2 timer siden:

Det er en webcam model man kan finde masser af billeder og videoer med online.
Billederne har også været i brug på EG tidligere.

Har du en aktie i noget her?

Ved du hvilket navn den såkaldte webcam girl skulle gå under? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Denlykkeligedreng skrev, den 8.5.2020 at 23:49:

Jeg har efterhånden besøgt denne vidunderlige kvinde adskillige gange.

ikke mindst pga af gode anmeldelser herinde - derfor ser jeg det som min pligt at oprette en profil og give mine oplevelser tilbage.

Sophie er en meget varm og sexet kvinde - som er bragende dygtig til at fornemme hvad lige netop du har lyst til. Jeg er typen der gerne vil opleve både god sex og oprigtig GFE - hvor kys kæleri og gensidig berøring og nydelse virker oprigtigt. 

Det fik jeg fra allerførste færd - bestilte en time til 1400,- full service med megafransk - i guder jeg skal love for at det var full service - jeg har aldrig oplevet b2b så intenst og ophidsende, aldrig oplevet en GP udtrykke nydelse så oprigtigt da hun modtog mit franske - hun kom flere gange og den efterfølgende service fra hendes side var guddommelig -:hun er ikke en ung kvinde - men en fantastisk velplejet og moden sag i hendes bedste alder. Kroppen er fantastisk - og de ikke helt økologiske bryster er skønne og dejlig bløde - derudover reagerer de lystigt på berøring og nusseri.

Hun er simpelthen det hele! Flot, sexet, sød, fræk, belevende, intelligent og ikke til at få nok af. Som sagt her jeg besøgt hende flere gange og hun overrasker hver gang - på den helt fede måde - hun skal have mine allervarmeste anbefalinger.

jeg er forelsket!!

Jeg har ikke helt styr på at redigere i et et indlæg - jeg har kommenteret min fejl i et nyt indlæg men skriver den lige her også.

jeg har skrevet at jeg tilkøbte megafransk - det er en fejlformulering - jeg tilkøbte superfransk, Sophies grænse går der. Og al respekt for det selvfølgelig.

hun er stadig en gudinde i mit univers - pas rigtig godt på hende - det fortjener hun!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...