Jernet 969 Skrevet 8. Maj, 2020 Link: https://annoncelight.dk/showad/284932 Godaften forum Jeg er lige kommet hjem, med et kæmpe smil på læberne, efter at have besøgt Rosa. Egentlig havde jeg udset mig en anden flot pige, men da hun ikke svarede mit telefon opkald, ringede jeg til Rosa, og det har jeg slet ikke fortrudt. Hun havde tid med det samme, og da jeg var i byen, var jeg henne hos hende på 5 minutter. Vejen står i annoncen, og det er ikke videre diskret at gå derhen, selvom det ikke udefra skilter med hvad det er for et sted. Jeg ringede på, og kort efter lukkede hun op. Rosa er en rigtig flot kvinde, med kvindelige former, og de mest indbydende mørke øjne og det kønneste ansigt. Hun bød mig indenfor, og (for)førte mig op på 1.sal. Her var et fint rum, med seng, god, men dæmpet belysning og et sengebord med de sædvanlige rekvisitter som vådservietter, køkkenrulle, massageolie og kondomer. Vi aftalte med det samme hvad vi skulle, og jeg betalte. 900 kr for 30 minutter inklusive kys. Hun viste mig hen til badeværelset for at jeg hurtigt kunne tage en skyller. Efter endt bad, gik jeg nøgen tilbage til værelset, som hun kort forlod, for selv lige at tage en skyller. Da hun kom tilbage, fik jeg endelig mulighed for at se hendes skønne krop. Billederne er af hende, måske nogle få år gammel, da hun er lidt kraftigere end på billederne, men det gør absolut intet - tværtimod. Hun har de skønneste feminine kurver, store bryster, lille fin topmave, stor og fyldig røv og nogle hofter man bare må tage fat i. Øverst på hele herligheden, et så kønt ansigt, sort kraftigt hår, fyldige læber og et par forførende og frække øjne. Hun var helt vildt sød, indbydende, flirtende, sexet og sjov. Under hele seancen var der masser af øjenkontakt, smil og masser af kys. Flere kys end jeg nogensinde har fået hos en GP. Blowjob, sex med hende øverst først, dernæst en missionær. Jeg ville også have taget hende bagfra, for at nyde den skønne røv, men alle kyssende og hendes frække øjenkontakt ( hvilket mange GP'ere kunne lære noget af) kunne jeg bare ikke få nok af så fortsatte i missionær. Hun stønnede og var vildt indlevende. Vi nød rigtig hinanden lige til jeg kom i en skøn orgasme. Bagefter aftørring gav hun mig en let, blid og afslappende massage, inden hun sendte mig i bad igen. I døren da vi sagde farvel var der flere kys og et lille håb om et gensyn. Tror helt ærligt jeg hellere må lade være med at besøge hende igen, for ellers bliver jeg helt sikkert forelsket. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 887 Skrevet 9. Maj, 2020 Enig i at billederne er af hende, men ikke retvisende. Hun er imo større og mindre attraktiv end hvad du beskriver. Der er fedt at du havde en god oplevelse. Kemi spiller givet vis ind Jeg fandt hendes indlevelse, flirt mm på linje med hvad man normalt får ved købesex. Hverken større eller mindre. Mao. hun har et kønt ansigt (se billederne) men resten af oplevelsen er ret ordinær. Men som sagt kemi mm spiller givet vis en stor oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yannick 39 Skrevet 9. Maj, 2020 Har hun bøjle på tænderne, som på et at billederne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 969 Skrevet 9. Maj, 2020 Yannick skrev, for 2 timer siden: Har hun bøjle på tænderne, som på et at billederne? Nej det har hun ikke mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 969 Skrevet 9. Maj, 2020 Liverpool skrev, for 9 timer siden: Men som sagt kemi mm spiller givet vis en stor oplevelse. Jeg kan også have mødt hende på en rigtig god dag, og dig på en knap så god dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 11. Maj, 2020 Billederne er da ikke af den samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 187 Skrevet 11. Maj, 2020 Jo de er. Der er bare "et stykke tid" imellem dem Jeg har tidligere truffet hende i Flensborg. Hvor billederne var tættere på sandheden. Hun er dog, uanset, en sød, flot pige som er et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tsla 41 Skrevet 11. Maj, 2020 (edited) Hvis du trykker på linket og derefter på topgirl i bunden er der flere billeder som ikke er samme person som de 3 billeder der vises på dit link Redigeret 11. Maj, 2020 af Tsla 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg