Mr curious 110 Skrevet 8. Maj, 2020 Ja overskriften siger vist det hele. Er det et godt sted i Aarhus eller omegn hvor man kan få en god massage men også afslutning. B2B også ok men søger ikke sex. Faktisk er min erfaring at steder der ikke tilbyder sex netop er bedre på massage. Nogen bud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Maj, 2020 Cille i Århus N giver virkelig god massage med varm olie og lækker afslutning.0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 9. Maj, 2020 Mr curious skrev, for 9 timer siden: Ja overskriften siger vist det hele. Er det et godt sted i Aarhus eller omegn hvor man kan få en god massage men også afslutning. B2B også ok men søger ikke sex. Faktisk er min erfaring at steder der ikke tilbyder sex netop er bedre på massage. Nogen bud? Jeg var hos Saibua forleden dag og fik en dejlig massage af Pet ... mulighed for afslutning - HJ - som hun er virkelig god til ... dejlige rene omgivelser ... kommer med garanti igen, når der igen er penge i "pungen"! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 650 Skrevet 9. Maj, 2020 Djurslandgutten skrev, for 9 timer siden: Cille i Århus N giver virkelig god massage med varm olie og lækker afslutning.0 Har du link eller nummer til Cille? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 110 Skrevet 9. Maj, 2020 Tak for svar! @Djurslandgutten Cille, er det hende der omtales her men hvor link ikke virker: Og har du i så fald link? @NUCH2019 Saibua, er det på Silkeborgvej som omtales her: Og har du link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 110 Skrevet 9. Maj, 2020 Hehe så faldt ti-øren lige at saibua er stedet og ikke pigen. Og så var det lidt lettere at finde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg