Hop til indhold
MickeyM

Mit erigerede lem...

Mit erigerede lem...  

74 medlemmer har stemt

1. 1. Hvordan er jeres?

• ...stritter lidt til venstre og krummer lidt opad
      7
    • ...stritter lidt til venstre og krummer lidt nedad
      2
    • ...stritter lidt til venstre og krummer ikke
      15
    • ...stritter lidt til højre og krummer lidt opad
      3
    • ...stritter lidt til højre og krummer lidt nedad
      1
    • ...stritter lidt til højre og krummer ikke
      0
    • ...stritter ligeud og krummer lidt opad
      12
    • ...stritter ligeud og krummer lidt nedad
      8
    • ...stritter ligeud og krummer ikke
      23
    • Ingen af delene
      3

Recommended Posts

Ja, det er jo ikke ligefrem en videnskablig undersøgelse, men det kunne være sjovt at se, hvor "almindelig" man er herinde :)
Hvis pigerne vil svare, så vælg den mulighed som I oftest møder når I får besøg - og hvis I skulle have en yndling blandt 
valgmulighederne, så smid gerne en kommentar.:)

Stemmeafgivelsen er anonym.

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
MickeyM skrev, for 32 minutter siden:

og hvis I skulle have en yingling blandt 
valgmulighederne,

Ynglingen er den der er bundet 3 tusindekrone sedler på :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 47 minutter siden:

Mon ikke du mener yndling? Yngling betyder ung...

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 50 minutter siden:

Favorit-vinklen kommer HELT an på stillingen.

Jeg lod mig engang fortælle, at en der krummer nedad, er særlig god i en doggy, og tilsvarende, en der krummer opad er god i missionæren...:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 32 minutter siden:

Jeg lod mig engang fortælle, at en der krummer nedad, er særlig god i en doggy, og tilsvarende, en der krummer opad er god i missionæren...:)

Det er nemlig rigtigt.... :P cowgirl virker også ganske fornøjeligt, på den der peger opad... :rolleyes:

Så kan man selv vrikke den i vinkel, så den rammer perfekt...  “Griner” 

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 1 minut siden:

cowgirl virker også ganske fornøjeligt, på den der peger opad

Du kan vel bare vende dig om, så det bliver en reverse cowgirl, på dem som krummer nedad? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 2 minutter siden:

kan bare bedst li’ det er ham der tar’ mig, hvis jeg mooner ham..

Så hellere en doggy end en reverse cowgirl? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, for 1 time siden:

Til gengæld skal man om i en 69'er for rigtigt at deepthroate en som krummer opad, mens den som krummer nedad er smuk at tage dybt når man sidder på knæ :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, for 3 minutter siden:

@Nannas Hjørne Åh, det har jeg aldrig tænkt over, men det giver jo meget god mening...

Kunne det monstro fordi du ikke tilbringer sååå megen tid igen med at prøve at presse forskellige afarter af pikkemænd ned i halsen? ;):P 

Logikken er ufejlbarlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:

Kunne det monstro fordi du ikke tilbringer sååå megen tid igen med at prøve at presse forskellige afarter af pikkemænd ned i halsen? 

Jo, jeg tror at du har fat i noget der... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, Lige nu:

Jo, jeg tror at du har fat i noget der... :D

Hvad kan jeg sige, jeg er vis. Men så er det bare at begynde at tænke i tetris-termer næste gang du overvejer hvordan du bedst stopper pikken længst ned i en villig mund <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 26 minutter siden:

Til gengæld skal man om i en 69'er for rigtigt at deepthroate en som krummer opad, mens den som krummer nedad er smuk at tage dybt når man sidder på knæ :D

Ha Ha... ja.. det er rigtigt... :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Nannas Hjørne skrev, for 12 minutter siden:

Hvad kan jeg sige, jeg er vis. Men så er det bare at begynde at tænke i tetris-termer næste gang du overvejer hvordan du bedst stopper pikken længst ned i en villig mund <3

Hov undskyld! Jeg mente selvfølgelig "dit erigerede lem"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 minut siden:
Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden:

...Men så er det bare at begynde at tænke i tetris-termer næste gang du overvejer hvordan du bedst stopper pikken længst ned i en villig mund <3

Hov undskyld! Jeg mente selvfølgelig "dit erigerede lem"

Jeg ved ikke... Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har været erigeret under et tetrisspil - men det her er jo selvfølgelig Tetris på et HELT andet niveau - det ultimative Tetrisgame!! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Jeanette skrev, for 13 minutter siden:
MickeyM skrev, 1 time siden:

Så hellere en doggy end en reverse cowgirl? 

Præcis det jeg mente... :D

Jeg har det på samme måde :D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den her er altså en griner... Den må jeg lige dele:

Jeg troede at jeg var alene i huset, tv-avisen kørte på fjernsynet, jeg sidder samtidig og skriver og læser her på siden, (som det er jo fremgår af mine indlæg herover) og læser @Nannas Hjørne sidste indlæg:

Nannas Hjørne skrev, 1 time siden:

@Frodige Jeanette @MickeyM Reverse cowgirl under anal dog... for udsigtens skyld. Det slår ikke en doggy, men det er nu stadig ret fint

Og jeg hæfter mig ved udtrykket: "for udsigtens skyld"

Og så tænker jeg: Hvor meget kan man egentlig se, hvis man er i gang med at ride i en anal-reverse-cowgirl?

- Så for at efterprøve spørgsmålet, ender jeg på sofaen, I hvad jeg forestiller mig må være en tilsvarende position, med blikket stift rettet mellem mine ben og en toptunet forestillingsevne.

Jeg er så ikke alene i huset viser det sig, for lidt efter hører jeg min teenagedatters stemme bag mig:

"Hvad fanden laver du far?"

Jeg får drejet hovedet, og ser hende stå i stuen, gnaskende på en genvarmet hvede fra i går, med et blik, som fortæller mig, at forældre er "so last year"...

Jeg er tilsyneladende for langsom til at komme med et svar, for hun vender sig med himmelråbende øjne og forlader stuen...

"Men, det er bare nogle yogaøvelser!..."

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
MickeyM skrev, for 4 minutter siden:

Den her er altså en griner... Den må jeg lige dele:

Jeg troede at jeg var alene i huset, tv-avisen kørte på fjernsynet, jeg sidder samtidig og skriver og læser her på siden, (som det er jo fremgår af mine indlæg herover) og læser @Nannas Hjørne sidste indlæg:

Og jeg hæfter mig ved udtrykket: "for udsigtens skyld"

Og så tænker jeg: Hvor meget kan man egentlig se, hvis man er i gang med at ride i en anal-reverse-cowgirl?

- Så for at efterprøve spørgsmålet, ender jeg på sofaen, I hvad jeg forestiller mig må være en tilsvarende position, med blikket stift rettet mellem mine ben og en toptunet forestillingsevne.

Jeg er så ikke alene i huset viser det sig, for lidt efter hører jeg min teenagedatters stemme bag mig:

"Hvad fanden laver du far?"

Jeg får drejet hovedet, og ser hende stå i stuen, gnaskende på en genvarmet hvede fra i går, med et blik, som fortæller mig, at forældre er "so last year"...

Jeg er tilsyneladende for langsom til at komme med et svar, for hun vender sig med himmelråbende øjne og forlader stuen...

"Men, det er bare nogle yogaøvelser!..."

"Blikket stift rettet mellem mine ben i en toptunet forestillingsevne"... I like it. 

Jaja, lad barnet blive i troen ;) 

Og til din forestillingsevne: Jeg mente udsigten fra den mandlige parts synsvinkel - og den har jeg selv forestillet mig mange gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 6 minutter siden:

Jeg mente udsigten fra den mandlige parts synsvink

Åh, det misforstod jeg - jeg troede at det var udsigten fra din synsvinkel.

Nu føler jeg mig virkelig som en klovn :mellow:

Redigeret af MickeyM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...