Hop til indhold

Cream, King Thaimassage, Århus C

Featured Replies

Skrevet
doctor who skrev, for 22 minutter siden:

Jeg har tidligere læst om en Cream thai andre steder i Jylland,. Blot vil jeg gerne vide, om nogen ved, om det er hende her der er i Århus nu på Morten Børupsgade? https://annoncelight.dk/showad/289818

På forhånd tak.

Det er det :)

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Det er det :)

Hun ser sprød ud. Mums. Kønt ansigt, kan man se, trods forsøg på sløring. Og skønne "fortrin" :-)

Skrevet
doctor who skrev, for 14 minutter siden:

Hun ser sprød ud. Mums. Kønt ansigt, kan man se, trods forsøg på sløring. Og skønne "fortrin" :-)

Howwwws for filan. Så ikke det var den Cream du linkede til. 

Det er IKKE den Cream fra dit link, der er i Morten Børupsgade. Sorry :) 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Howwwws for filan. Så ikke det var den Cream du linkede til. 

Det er IKKE den Cream fra dit link, der er i Morten Børupsgade. Sorry :) 

ÆÆvvvss! Så tror jeg, jeg beholder tegnebogen i lommen. Kan ikke lide at "købe katten i sækken"! Og der er jo ingen fotos i annoncen! :-(

Skrevet
doctor who skrev, for 7 minutter siden:

ÆÆvvvss! Så tror jeg, jeg beholder tegnebogen i lommen. Kan ikke lide at "købe katten i sækken"! Og der er jo ingen fotos i annoncen! :-(

Cream i Morten Børupsgade er nu også en køn lille strik. Fantastisk numse, men brysterne er ikke den størrelse som hende på linket. Til gengæld er hun rigtig god til det mere festlige, og ret sød at være sammen med :) 

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 12 minutter siden:

Cream i Morten Børupsgade er nu også en køn lille strik. Fantastisk numse, men brysterne er ikke den størrelse som hende på linket. Til gengæld er hun rigtig god til det mere festlige, og ret sød at være sammen med :) 

Hm. Det lyder jo ikke dårligt. ;-)  Nu har jeg så lige opdaget en annonce med Yaya, som vistnok tidligere har befundet sig sydpå. Hun er under Østjylland/kvinder. Sad lige og kiggede, da dit svar kom ind. Hende kender du måske noget til osse? Hun ser dejlig ud. Og tilbud er i samme kategori. :-) Her: https://annoncelight.dk/showad/296359

Redigeret af doctor who

Skrevet
doctor who skrev, for 16 minutter siden:

Hm. Det lyder jo ikke dårligt. ;-)  Nu har jeg så lige opdaget en annonce med Yaya, som vistnok tidligere har befundet sig sydpå. Hun er under Østjylland/kvinder. Sad lige og kiggede, da dit svar kom ind. Hende kender du måske noget til osse? Hun ser dejlig ud. Og tilbud er i samme kategori. :-) Her: https://annoncelight.dk/showad/296359

Næ, ikke umiddlebart. Men fin lille og appetitlig er hun da :)

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Næ, ikke umiddlebart. Men fin lille og appetitlig er hun da :)

Ja, bestemt. :-) Jeg har lavet en aftale i eftermiddag. Hun er tæt på Banegården, hvor Cherry tidligere var.

Jeg tror hun tidligere var eet eller andet sted i trekantsområdet - Vejle, fredericia, Kolding. Har kigget hende ud før, men syntes, det var lige lovligt lang tranport. Så tror hun er startet i Århus i dag. Hun var der ikke i går og tidligere på ugen i hvert fald.

Skrevet
doctor who skrev, Lige nu:

Ja, bestemt. :-) Jeg har lavet en aftale i eftermiddag. Hun er tæt på Banegården, hvor Cherry tidligere var.

Jeg tror hun tidligere var eet eller andet sted i trekantsområdet - Vejle, fredericia, Kolding. Har kigget hende ud før, men syntes, det var lige lovligt lang tranport. Så tror hun er startet i Århus i dag. Hun var der ikke i går og tidligere på ugen i hvert fald.

Lad høre hvordan det spænder af. 
Mon ikke Cherry stadig er der? Der er plads til to piger på stedet

Skrevet
  • Author
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Lad høre hvordan det spænder af. 
Mon ikke Cherry stadig er der? Der er plads til to piger på stedet

Ja, det er der, men Cherry har ikke annonceret i Jylland den sidste uge. Hvis hun stadig havde været der, så havde jeg valgt hende, for der ved jeg, hvad jeg får. Besøgte hende for 2 uger siden. ;-)

Skrevet
doctor who skrev, for 2 timer siden:

Efter min mening er hun ikke køn ... hun er ældre ... og fortrin er der ikke møj af ... og massage går an ... men alt andet er hun SUPER til ....

Skrevet
NUCH2019 skrev, for 21 minutter siden:

Efter min mening er hun ikke køn ... hun er ældre ... og fortrin er der ikke møj af ... og massage går an ... men alt andet er hun SUPER til ....

undskyld nu bliver jeg forvirret hvem snakker vi om ?

er det cream eller Yaya som også pludselig er blevet introduceret i den her tråd ?

Skrevet
  • Author
peter.c skrev, for 9 minutter siden:

er det cream eller Yaya som også pludselig er blevet introduceret i den her tråd ?

Det var Cream som i linket øverst. Og så skrev jeg bare, at jeg ville besøge hende i stedet. That's it! Altså Yaya.

Redigeret af doctor who

Skrevet
doctor who skrev, for 4 timer siden:

Det var Cream som i linket øverst. Og så skrev jeg bare, at jeg ville besøge hende i stedet. That's it! Altså Yaya.

ja men så venter vi bare på din anmeldelse af hende  - i hendes egen tråd og ikke i den her !

Skrevet
peter.c skrev, for 5 timer siden:

Cream - er det ikke hende, der står i overskriften?

Skrevet
NUCH2019 skrev, for 50 minutter siden:

jo, men Doctor Who begyndte at afspore med Yaya , så blev bare lidt forvirret om din kommentar var om Cream eller yaya

Skrevet
NUCH2019 skrev, 1 time siden:

Jo men Cream i overskriften er ikke hende i linket - som du kan se

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.