Hop til indhold

Søger en mand til at have sex med GP imens jeg er bundet

Featured Replies

Skrevet

Så leger min dejlige GP og jeg igen legen, hvor hun binder mig hjælpeløst fast og sexet med andre mænd foran mig.

Jeg søger derfor en mand til at at besøge en fræk GP/kvinde/gudinde og have fræk sex med hende torsdag  21/5 på et selvvalgt tidspunkt imellem 9 og 13.

Det foregår i København.

Du skal eksplicit tænde på setuppet.:

Jeg har en aftale med en fræk kvinde, hvor hun binder mig i 3-4 timer på sin klinik. Du kommer og dyrker sex med hende enten i samme rum eller i et andet rum med det indhold, som I aftaler. Jeg kan være blindfoldet, så jeg ikke ser dig, hvis du vil være i samme rum.

Du skriver til mig og jeg stiller dig videre til hende, hvis du virker seriøs. Du vælger derefter selv tid, periode og forløb og aftaler det og indhold direkte med hende. 

Hun en super fræk kvinde. Jeg har prøvet det nogle gange før og det er super frækt.

Send mig en PM, hvis du vil vide mere og/eller deltage.

/Tenderness

Redigeret af Tenderness62

Skrevet

Hejsa. 

jeg elsker at kneppe en q foran hendes mand. Og jeg gør det meget gerne foran dig imens du ser på. 

jeg har dog lidt svært ved det den 21. Så hvis du søger en anden god gang er jeg meget interesseret. 

Skrevet
  • Author
Bull_dk skrev, for 2 timer siden:

jeg har dog lidt svært ved det den 21. Så hvis du søger en anden god gang er jeg meget interesseret. 

Skriv en PM, så husker jeg dig :)

Skrevet

Hvor er det og hvad er jeres alder?

Skrevet

Jeg er også frisk hvis du feks ligger nedenunder imens og kigger ... slikker du evt pik/nosser ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.