Hop til indhold

Recommended Posts

Madame Elisabeht Trans

Blev glad da jeg ankom til Madame Elisabeht i Odense. Lokalerne var flotte. Hun var nede på jorden og tog pænt imod mig. Jeg var nye slave i hendes lokaler. Det var næsten som første skoledag for mig. Jeg havde aldrig før prøvet hendes sorte univers. Blev efter en længer snak vist rundt i lokalerne. Blev dresset i stuepigeuniform. Fik høje hæle på. Blev beordret ind på briksen. Blev lænket og fik bind for øjne. Var helt i Madames magt. Hun satte sin fisse i mit ansigt. Fik lov til bruge tungen. Madame fik hurtigt orgasme! Fik hendes safter i munden! Frækt! Lige pludselig kunne jeg mærke noget ved min pik. Fik udløsning. Senere fik jeg at vide det var et malkeapperat! Fik lov til at komme fri. Kom i lang tids bondage mens Madame ryddet op. Madame lagde en fræk video af mig spændt fast ud på twitter!

det kan anbefales at besøge Madame. En dejlig oplevelse. vil besøge Madame Elisabeht igen. Jeg fik næsten to timer i Madames univers. Havde kun betalt for en. Hun ser ikke på uret og lader legen gå. dejligt at lege i dametøj!!!!!

jeres søren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Søren Sussanne 

Selv tak for besøget og de pæne ord om mit sted - Dejligt at du kunne lide oplevelsen - Næste gang kan du komme i den lange røde lak kjole , net strømper og stå til udstilling i slave buret inden Madame misbruger dig.

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Esbjergdreng
sørenbrun skrev, den 8.5.2020 at 08:45:

Hun satte sin fisse i mit ansigt. Fik lov til bruge tungen. Madame fik hurtigt orgasme! Fik hendes safter i munden! Frækt!

Bare lige nysgerrig på hvordan en trans kan have en fisse - eller hvordan skaldet forståes? Måske kan @Madame-elisabeht(TV) gøre mig klogere.

Redigeret af Esbjergdreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Esbjergdreng skrev, for 38 minutter siden:

Bare lige nysgerrig på hvordan en trans kan have en fisse - eller hvordan skaldet forståes? Måske kan @Madame-elisabeht(TV) gøre mig klogere.

Kære Esbjergdreng 

Dejligt med lidt nysgerrighed - De fleste Transer har en uartig Røvfisse - Hvis du har andre frække spørgsmål, er du velkommen i private besked.:-)

God aften ønskes

Madame Elisabeht

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, den 11.5.2020 at 14:19:

Kære Søren Sussanne 

Selv tak for besøget og de pæne ord om mit sted - Dejligt at du kunne lide oplevelsen - Næste gang kan du komme i den lange røde lak kjole , net strømper og stå til udstilling i slave buret inden Madame misbruger dig.

Med ønsket om en god dag

Madame Elisabeht

lækker profil du har

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) skrev, den 11.5.2020 at 20:08:

Kære Esbjergdreng 

Dejligt med lidt nysgerrighed - De fleste Transer har en uartig Røvfisse - Hvis du har andre frække spørgsmål, er du velkommen i private besked.:-)

God aften ønskes

Madame Elisabeht

Nåå det er jo numsen det er ikke en kusse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 3 timer siden:

Jeg syntes bestemt du skal spørge Madame-elisabeht selv

Ja jeg kan jo spørge om hun vil gøre det ved mig, det ville være dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...