Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg kan kun give dig ret. Em er nok den bedste thai masør i Danmark. Helt utrolig!

Jeg har desværre kun været der engang og fik en rigtig hård massage. Det var pinefult, men samtidigt fantastiskt. Hun føldte forskellige skavanker på min krop, som hun umuligt kunne vide om, så som en stiv skulder og måske et eller andet i benet.

Redigeret af Franj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Henrikorson skrev, for 24 minutter siden:

Er der mulighed for sex ifm massagen ? Skal det aftales inden eller på stedet? Hvis muligt er det rimelige priser ( hvis man kan definerer det)?

Der har været mulighed for sex, men tror det er noget Em selv beslutter for hver enkelte kunde. Mener at have læst her inde, at det kommer an på kemien.

Prisen var i den høje ende.

Jeg besøgte Em, da hun var hos Thai Me Up, og er det vel et år siden, så mange ting kan have ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Em gives the best Thai massage I have experienced in CPH. I didn't go for the hardest version but what she did to my body made tt feel like it is 20 years younger. It's addictive to visit her so be careful!

The place is excellent, very nice newly renovated large massage room and the massage table have hole for the face. Professional.

Em is very nice, good looking, fun and always in a good mood. I support what others have been writing about her here. She is really that good

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...