Hop til indhold

Kinesisk pige i kbh

Featured Replies

Skrevet

Hende er der en alenlang tråd om herinde, måske to. Hun må da være totalt udhulet efterhånden.

Skrevet

Nå er det hende. Så siger jeg tak og holder mig borte :)

Skrevet

Nå er det hende. Så siger jeg tak og holder mig borte :)

Jeg var hos hende for 4-5 måneder siden, og der var hun sød og rar, en rigtig god oplevelse.

Så medmindre det har forandret sig meget kan jeg godt anbefale hende :)

Skrevet

Det er utvivlsomt hende, der sparer teledamen og ordner foretningerne under besøget på mobi'en.

Derfor den overkommelige pris :lol:

Skrevet

Det er utvivlsomt hende, der sparer teledamen og ordner foretningerne under besøget på mobi'en.

Derfor den overkommelige pris :lol:

Tror du stadig hun gør det X ?

Skrevet

Tror du stadig hun gør det X ?
Aner det ikke.

Det var hendes varemærke, og denne frækhed over for besøgende lokkede sært nok en del til.

Skrevet

Jeg var forbi for ca. 3 uger siden (mener jo selv jeg "opfandt" hende i sin tid...), for lige at se hvordan det stod til. Det var som altid et sjovt og berigende besøg. Dog var der ingen tlf-lir denne gang, men blot 100% fokus på mig. :-) ca. 30 min til 600 med stort set fri rammer, det er ikke så ringen endda. En lille mærkelighed var der dog (det er der som regel altid), og denne gang var det, at straks jeg var kommet, så forsvandt opmærksomheden 110% og hun vendte sig bare om og sad nøgen med ryggen mod mig optaget af sin computer. Sådan sad hun mens jeg gjorde mig klar og ogsa da jeg sagde farvel og selv gik ud gennem døren. :lol::lol: Hun er sku' ikke helt almindelig, men i min optik et ret lækkert bekendskab.

Skrevet

Nå hmmm, jaja, jo....hvis jeg virkelig er den eneste, der ikke har haft oplevelsen, kunne det da være, at man skulle give det et forsøg. Så er forventningerne heller ikke så høje at skuffelsen bliver for stor....

Nogen der ved om rammerne er så fri at hun også tilbyder facials/cif?

Skrevet

Nå hmmm, jaja, jo....hvis jeg virkelig er den eneste, der ikke har haft oplevelsen, kunne det da være, at man skulle give det et forsøg. Så er forventningerne heller ikke så høje at skuffelsen bliver for stor....

Nogen der ved om rammerne er så fri at hun også tilbyder facials/cif?

Du er ikke den eneste der ikke har prøvet hende. Heller ikke jeg har været der, og kommer det heller ikke. Den type købesex har jeg oplevet så rigeligt i Japan og Kina. Bang, bang og når man har afleveret så er man "ekspederet" akkurat som i kassekøen i Føtex. OK i Japan findes ganske andre oplevelser, men ikke i dette prisniveau :D og det er iøvrigt en hel anden snak.

Men læs selv her:

http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=1008&hilit=%2Akineseren%2A

Skrevet

Er der nogen som har mødt hende nyvasket..?

Kan hun godt nå et bad, med den travlhed som hun åbenbart har..?

Hvis hun så samtidig, er mere eller mindre til det hele... :? Kan man så risikerer en fedtet velkomst..?

Håber sgu hun når en skyller mellem jeres besøg... ;)

Til gengæld forstår jeg fristelsen, for hendes pris for en 1/2 time.. :)

VH Ludvig.

Skrevet

Jeg overvejer lidt et besøg faktisk!? Hun må sgu gerne snakke i tlf for min skyld, jeg er ligeglad... :lol:

Skrevet

Jeg overvejer lidt et besøg faktisk!? Hun må sgu gerne snakke i tlf for min skyld, jeg er ligeglad... :lol:

Sjovt udsagn. Det viser hvor forskellige vi er. Har prøvet et par gange hvor hende jeg havde købt lidt tid hos, talte i telefon undervejs. Total turnoff.

Du, og andre er åbenbart ligeglade. Sjovt med de der forskelle på om man har behov for at pigen er nærværende og tilstede, eller bare stiller et fissehul til rådighed. Det er nok også derfor at den sex jeg betaler for er lidt dyrere :?: Til gengæld er jeg fysisk og mentalt mæt i mange dage efter.

Skrevet

Sjovt udsagn. Det viser hvor forskellige vi er. Har prøvet et par gange hvor hende jeg havde købt lidt tid hos, talte i telefon undervejs. Total turnoff.

Du, og andre er åbenbart ligeglade. Sjovt med de der forskelle på om man har behov for at pigen er nærværende og tilstede, eller bare stiller et fissehul til rådighed. Det er nok også derfor at den sex jeg betaler for er lidt dyrere :?: Til gengæld er jeg fysisk og mentalt mæt i mange dage efter.

Det kommer vel også an på hvad humør man er i. Nogle dage er jeg bare ude efter et hurtig knald og ik så meget snak og spild tud. Andre gange er det mere "omsorg" man har lyst til. Altså mere tid og afslapning med go sex der vare lidt længere end lige 2 min.

Altså lidt life som når man er hjemme med kæresten. Nogle dage skal hun bare ha en hurtig tur på køkkenbordet imens hun tager opvasken og laver mad og andre dage skal hun bare vende røven i vejret og holde kæft og stå stille til man er færdig :lol:

Skrevet

Du siger bare til hvornår du besøger hende - så skal vi nok sørge for at ringe (som en ekstra service fra en board bruger til en anden :lol: )

Skrevet

Hej,

nogen der ved om hende her er et besøg værd? Og mon billeder er ægte: http://www.massageguide.dk/profile_gall ... leID=16125

pft - Call

Det var det som der rent faktisk blev spurgt om, så interessant at høre fra dem som har noget at bidrage med i forhold til efterlysningen :)

Vi har alle sammen forskellige præferencer og det skal respekteres, læs evt her også

viewtopic.php?f=4&t=4340

God weekend ;)

Skrevet

Du, og andre er åbenbart ligeglade. Sjovt med de der forskelle på om man har behov for at pigen er nærværende og tilstede, eller bare stiller et fissehul til rådighed.

Hold da op. Bare fordi du ikke synes at rollespil er sjovt, så behøver du ikke nedgøre det. Det kan jo være en leg for nogen, at bolle med en pige der taler i telefon. Jeg har da selv haft sjov med at slikke en kæreste engang, da jeg syntes hun havde talt længe nok i den der telefon ...

Skrevet

Nu var mit indlæg mere ment som en filosofisk betragtning over hvad vi hver især finder ophidsende. Det var ikke en fordømmende betragtning over andre menneskers gøre og laden.

Da Moderator har trukket gult kort, vil jeg afholde mig fra yderligere uddybning af emnet.

Er nogen interesseret i yderligere debat om emnet, opfordrer jeg til start af ny tråd, og beklager at mit indlæg blev opfattet som afsporende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.