Hop til indhold
Guest izaya922

Ratree i Kolding

Recommended Posts

Guest izaya922

Har lige besøgt Ratree Thaimassage i Kolding

https://annoncelight.dk/showad/279760

Stedet er okay diskret og let at finde parkerings plads som ikke er lige vej vejen.

pigen som tog imod mig var ikke den som på billederne( kunne ses på hendes tattoo). men hun var rigtig smuk og smilende, så tog chancen og det fortrød jeg heller ikke. hun gav sig god tid og der var ingen stress,  kommer helt sikkert igen.

sted : 5/10 ( badet var lille og lidt skummelt)

Pigen 8/10 ( rigtig sød og charmerende elsker asiat piger )

Massagen 7/10 ( føltes godt, vil sige det var lidt over middel )

pris var okay 1t for 1200 kr. for MF / Anal / Sex forskellige stillinger og Massage.

 

(det er min første opslag her om min oplevelse, så vis i har nogen råd hvordan jeg kan gøre det bedre må i godt skrive.)

 

 

Redigeret af izaya922

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Fedt indlæg. 

Du skal aldrig skrive mere end du har lyst til. Det er jo vigtigt at holde respekten til pigerne og Dine værdier. 

Nu har jeg et lille spørgsmål; kysser hun ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i weekenden.

Aftalte og betalte for én times hård massage og fp.

Efter ti minutters ligegyldig gnuberi, ville hun have sex og så have mig ud af døren..endte dog med at jeg krævede og fik del af min betaling tilbage, et hurtig bad og ud af døren.

- massagen 3/10 ligegyldigt 

- pigen 5/10 hun var hverken grim eller nogen skønhed

- Sex 4/10 hun ville bare have det overstået

- stedet 6/10 diskret, men badeværelset trænger til en kærlig hånd

Gentagelse...nnnnej...venter og ser om der kommer noget bedre på menuen næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte stedet i lørdags. Der er tilsyneladende 2piger der. 

Jeg fik massage og sex med Joy. Lettere buttet, men flot krop med runde former og gode bryster. Hun kysser dejligt, dybt og gerne. 

Da jeg gik sad der en anden thai i forrummet. Mindre og mere "runken" hvis jeg så må sige. Det må jo være Rattree. 

JOY kan anbefales. Man kan også få 1 times massage only for 400. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Joy som jeg skrev om, holder til på Fynsvej. Det gør Ratree også, så man skal vide hvem man vil have, når man kommer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...