Hop til indhold
Peter den store

Fakers på annoncelight

Recommended Posts

Har vi snart ikke alle prøvet dem, man ser en annonce en fræk pige der nærmest søger hvad som helst, der er altid kun e-mail man kan kontakte, der går flere dage før vedkomende svarer og i anden mail fra vedkommende får man deres beklagelse om de ikke er på så tit på mail så man da lige kan kontakte dem via et eller andet site som altid er uoverskueligt og en betalingside.

Håber sgu ikke der er nogen der er hoppet på de sider, jeg ber altid om telefonnr i første svar, er de ikke interesseret i det og det vil vedkommende aldrig oplyse så aha faker står der med store røde lamper.

De blir bedt omm at skride af helvede til når linket kommer til deres lorte skrammel af en side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter den store skrev, for 6 minutter siden:

Har vi snart ikke alle prøvet dem, man ser en annonce en fræk pige der nærmest søger hvad som helst, der er altid kun e-mail man kan kontakte, der går flere dage før vedkomende svarer og i anden mail fra vedkommende får man deres beklagelse om de ikke er på så tit på mail så man da lige kan kontakte dem via et eller andet site som altid er uoverskueligt og en betalingside.

Håber sgu ikke der er nogen der er hoppet på de sider, jeg ber altid om telefonnr i første svar, er de ikke interesseret i det og det vil vedkommende aldrig oplyse så aha faker står der med store røde lamper.

De blir bedt omm at skride af helvede til når linket kommer til deres lorte skrammel af en side.

Lige præcis mine ord. Nåja så tanker og oplevelser af samme. Svarer aldrig på dem, som kun oplyser mailadr. Oftest purunge "piger"! Eller måske mænd, som arbejder for eet eller andet obskurt site, hvor det er "gratis"at blive medlem, men så skal man betale i dyre domme for at kommunikere med "pigerne". Rent fup, og DR1 har faktisk lavet et par undersøgende udsendelser om netop det problem.

Samtidig er der jævnligt nogle herinde, der roser een eller anden pige til skyerne og vedhæfter et link, som, når man trykker på det, leder til "Sugardaters.dk" Derefter skal man igennem en endeløs optagelses procedure og SÅ skal der betales! Jojo. Hvis man så er dum nok til at betale, så skal man i gang med at lede efter den i anmeldelsen navngivne pige, som formodentlig er umulig at finde! Blablablabla. Fatter ikke, at nogen er dumme nok til at hoppe på den! Jeg er selv aldrig hoppet på - ikke efter de nævnte DR udsendelser - vistnok i "Kontant" - men ikke helt sikker.

Mit råd er i hvert fald: Hold jer langt væk fra Sugardaters og lignende! God snart weekend. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har haft flere gode erfaringer med sugerdaters :)

De mange fake annoncer på annoncelight, er nemme at gennemskue...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en helt anden approach til disse profiler. De er ret nemme at spotte ;-) 

Jeg går efter at spilde mest muligt af deres tid. Jeg skriver kort til dem at jeg er interesseret. Efter en dags tid kommer der et svar. Jeg svarer igen kort at det er ret spændende. Så kommer der et nyt svar. Som jeg igenbesvarer ret standard (Har alle svarene i en note klar til copy paste) 

og tah dah - så kommer de sjoveste og ringeste undskyldninger for at de hellere vil kommunikere på en anden (betalings)platform. Her dør kommunikationen. Men jeg tænker bare jo længere tid de bruger på mig jo mindre bruger de på staklerne som hopper på limpinden. 

Så ærede brødre - støt op om sagen og svar de stakler ;-) og lad os poste Deres tåbelige mails her i tråden så de er nødt til at bruge tid på at forfatte nye tåbelige svar  - så slipper vi nok snart af med disse nassere ;-)

Redigeret af Kanon1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min inspiration:

James Veitch: This is what happens when you reply to spam email

www.ted.com/talks/james_veitch_this_is_what_happens_when_you_reply_to_spam_email

god fornøjelse 

K

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanon1 skrev, for 2 timer siden:

Min inspiration:

James Veitch: This is what happens when you reply to spam email

www.ted.com/talks/james_veitch_this_is_what_happens_when_you_reply_to_spam_email

god fornøjelse 

K

Han er nemlig Badass god til det, og fuck han er sjov :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...