Hop til indhold
karsten123

Nogen der har erfaringer med Kira?

Recommended Posts

1955 skrev, 1 time siden:

Hva med de 12 reviews der allerede ligger i dit link fra shemalewiki??

Jeg vil sige at man ikke altid kan regne med de anmeldelser der ligger derinde . Nogen er gode nok mens andre virker fake. Så jeg ville stole mere på info herinde ;)

Jeg har desværre ikke prøvet Kira . Havde kontakt med Kira men kommunikation var træg fra hendes side så jeg undlod besøg . Men er spændt på at høre om nogen kan berette 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 13 timer siden:

Jeg vil sige at man ikke altid kan regne med de anmeldelser der ligger derinde . Nogen er gode nok mens andre virker fake. Så jeg ville stole mere på info herinde ;)

Jeg har desværre ikke prøvet Kira . Havde kontakt med Kira men kommunikation var træg fra hendes side så jeg undlod besøg . Men er spændt på at høre om nogen kan berette 

Sorry - det var ikke for at være smart, og er enig i at shemalewiki sjældent er opdateret / til at stole helt på. Jeg har meget ofte gloet på hendes billeder og er i tvivl om det er et besøg værd. Det positive er, at hun bliver ved med at komme igen =hun er godt besøgt og derfor en ok indtjening, det negative eer netop det du efterspørger - nogle opdaterede reviews fra nye besøgende. Hendes billeder svinger også meget i udseende synes jeg. Men har læst at hun er uden bryster, og det er nok afgørende for mig.

Lige nu synes jeg vi er virkelig dårligt besøgt af ladyboys / shemales i København og omegn :-(

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...