Hop til indhold

Malou i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Det er længe siden, jeg har besøgt en Gp.  Simpelthen fordi tid og lyst til at parkere et sted hvor alle ved hvad der skal ske.  Ikke er noget jeg har voldsomt meget lyst til. 

Men Malou er i dag og de næste par dage i Aalborg på et fint sted i nærheden af offentlige parkeringsplads. 

God oplevelse, og havde jeg haft mere tid, havde det gide bj, været vekslet til en halvtimes leg. 

Hold jer ikke tilbage 

Skrevet
kapan skrev, for 2 timer siden:

Det er længe siden, jeg har besøgt en Gp.  Simpelthen fordi tid og lyst til at parkere et sted hvor alle ved hvad der skal ske.  Ikke er noget jeg har voldsomt meget lyst til. 

Men Malou er i dag og de næste par dage i Aalborg på et fint sted i nærheden af offentlige parkeringsplads. 

God oplevelse, og havde jeg haft mere tid, havde det gide bj, været vekslet til en halvtimes leg. 

Hold jer ikke tilbage 

ØØhmm. Måske et lille link? Blot så vi ved, hvem du skriver om!

Skrevet

@kapan har ellers før lavet efterlysninger med link, så det er enten en forglemmelse, eller har konen forstyrrer ham

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.