Ghezzi 8 Skrevet 7. Maj, 2020 Halløj alle sammen. Det bliver så min tur til at lave min første anmeldelse og det bliver en meget positiv en. Egentligt havde jeg lovet mig selv jeg ville skrive den i sidste uge da den var frisk, men dagligdagen tog over (suk) . Torsdag lige over middag i sidste uge besøgte jeg den dejlige pige Julie https://annoncelight.dk/showad/271419. Og sikke en dejlig oplevelse. Kommunikation gik rigtig godt inden. Jeg havde læst tirsdag (sådan går når man bliver ivrig :-D), men hun fortalte at hun havde tider torsdag og jeg bare skulle bekræfte torsdag morgen (dejligt at det ikke er et problem men kommunikationen :-) Julie er en smuk ung pige. Og hun er faktisk smukkere end hendes billeder giver af indtryk. Der ud over så får man et par ekstra ting med. En pige der faktisk nyder det hun laver og laver det af lyst (vigtig for mig). En pige men en dejlig personlighed. Og en pige som virkelig godt kan lige at blive brug (her under også ifht. Anal, hvilket jeg ikke altid oplever... Men den røv er bare fræk!). Der var dejlig behandling og små snak fra start til slut. Fuld valuta på tid, lækkerhed, frækhed og liderlighed Nu er det jo forskelligt hvad folk oplever. Sikkert fordi vi alle er forskellige personer og både piger og mænd kan have en godt, en fantastisk, eller en dårlig dag. Men her er min vurdering 1-10 Sted: 8 (hvis du skal parkere får du det lidt svært). Pige udsende: 10 jeg synes hun er herre lækker og lige min smag :-D Personlighed: 10 Jeg synes sq hun er super sød og dejlig Selv akten: 10 uha jeg kan lide når pigens lyst er stor. Gran total 9-10 Jeg må nok indrømme at jeg kommer til at besøge Julie igen...... Ja jeg sidder faktisk allerede og glæder mig til det kan lade sig gøre igen 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrAarhus 6 Skrevet 7. Maj, 2020 Ghezzi skrev, for 16 minutter siden: Halløj alle sammen. Det bliver så min tur til at lave min første anmeldelse og det bliver en meget positiv en. Egentligt havde jeg lovet mig selv jeg ville skrive den i sidste uge da den var frisk, men dagligdagen tog over (suk) . Torsdag lige over middag i sidste uge besøgte jeg den dejlige pige Julie https://annoncelight.dk/showad/271419. Og sikke en dejlig oplevelse. Kommunikation gik rigtig godt inden. Jeg havde læst tirsdag (sådan går når man bliver ivrig :-D), men hun fortalte at hun havde tider torsdag og jeg bare skulle bekræfte torsdag morgen (dejligt at det ikke er et problem men kommunikationen :-) Julie er en smuk ung pige. Og hun er faktisk smukkere end hendes billeder giver af indtryk. Der ud over så får man et par ekstra ting med. En pige der faktisk nyder det hun laver og laver det af lyst (vigtig for mig). En pige men en dejlig personlighed. Og en pige som virkelig godt kan lige at blive brug (her under også ifht. Anal, hvilket jeg ikke altid oplever... Men den røv er bare fræk!). Der var dejlig behandling og små snak fra start til slut. Fuld valuta på tid, lækkerhed, frækhed og liderlighed Nu er det jo forskelligt hvad folk oplever. Sikkert fordi vi alle er forskellige personer og både piger og mænd kan have en godt, en fantastisk, eller en dårlig dag. Men her er min vurdering 1-10 Sted: 8 (hvis du skal parkere får du det lidt svært). Pige udsende: 10 jeg synes hun er herre lækker og lige min smag :-D Personlighed: 10 Jeg synes sq hun er super sød og dejlig Selv akten: 10 uha jeg kan lide når pigens lyst er stor. Gran total 9-10 Jeg må nok indrømme at jeg kommer til at besøge Julie igen...... Ja jeg sidder faktisk allerede og glæder mig til det kan lade sig gøre igen Hej Kan kun tilslutte mig det du skriver. Hun virker til at nyder det som hun laver. Har været der et par gange nu og det er altid lækkert og en super lille pause fra arbejdsdagen. At finde en p plads har ikke givet ikke de store problemer hvis man er vant til at køre i bil i Aarhus eller KBH. Jeg foretrækker faktisk at gå de sidste par 100 meter til adressen så man ikke holde lige ude foran bopælen. Helt klar den bedste oplevelse jeg har haft med en GP. hvilket også er grunden til jeg er vendt tilbage, det plejer jeg normalt ikke at gøre vedmindre jeg føler det spiller 100p. Og det er ikke ofte jeg både finder pigen så tiltrækkende og samtidig føler mig så velkommen som ved @juliemusen . Hun er ren klasse. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper8600 56 Skrevet 7. Maj, 2020 Yes - virkelig fin pige, helt enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr curious 110 Skrevet 8. Maj, 2020 Ja altid et godt besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
doctor who 108 Skrevet 11. Maj, 2020 Ghezzi skrev, den 7.5.2020 at 15:18: Halløj alle sammen. Det bliver så min tur til at lave min første anmeldelse og det bliver en meget positiv en. Egentligt havde jeg lovet mig selv jeg ville skrive den i sidste uge da den var frisk, men dagligdagen tog over (suk) . Torsdag lige over middag i sidste uge besøgte jeg den dejlige pige Julie https://annoncelight.dk/showad/271419. Og sikke en dejlig oplevelse. Kommunikation gik rigtig godt inden. Jeg havde læst tirsdag (sådan går når man bliver ivrig :-D), men hun fortalte at hun havde tider torsdag og jeg bare skulle bekræfte torsdag morgen (dejligt at det ikke er et problem men kommunikationen :-) Julie er en smuk ung pige. Og hun er faktisk smukkere end hendes billeder giver af indtryk. Der ud over så får man et par ekstra ting med. En pige der faktisk nyder det hun laver og laver det af lyst (vigtig for mig). En pige men en dejlig personlighed. Og en pige som virkelig godt kan lige at blive brug (her under også ifht. Anal, hvilket jeg ikke altid oplever... Men den røv er bare fræk!). Der var dejlig behandling og små snak fra start til slut. Fuld valuta på tid, lækkerhed, frækhed og liderlighed Nu er det jo forskelligt hvad folk oplever. Sikkert fordi vi alle er forskellige personer og både piger og mænd kan have en godt, en fantastisk, eller en dårlig dag. Men her er min vurdering 1-10 Sted: 8 (hvis du skal parkere får du det lidt svært). Pige udsende: 10 jeg synes hun er herre lækker og lige min smag :-D Personlighed: 10 Jeg synes sq hun er super sød og dejlig Selv akten: 10 uha jeg kan lide når pigens lyst er stor. Gran total 9-10 Jeg må nok indrømme at jeg kommer til at besøge Julie igen...... Ja jeg sidder faktisk allerede og glæder mig til det kan lade sig gøre igen Fedt, du havde en god oplevelse. Du må, som du siger, afsted igen! Hun er på igen i morgen den 14. maj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jok7r 93 Skrevet 12. Maj, 2020 Was looking for options in Vejle for an anal sex this weekend. But this lady looks quite interesting. Maybe I shall drive to Aarhus for a good anal with Julie? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg