Hop til indhold
slikken fyr

Dina G min præmie for at tage en for holdet

Recommended Posts

Er normalt svær at få mundlam, men er stadig rystet her næsten 24 timer efter mit 1ste møde med denne diamant.

https://annoncelight.dk/showad/270379

det hele startede efter hjemkomst fra en skræmmende opleves beskrevet i tidligere opslag i tirsdags, hvorefter billedet skulle slettes, og jeg satte mig til at støvsuge annoncer for piger som tilbød megafransk og læste en del anmeldelser, pludselig efter et par timers søgen, var der en der fangede mit øje, en dansk pige som tilbød hvad jeg søgte, og som i sit sprogvalg og billeder vagte en interesse, hmmm kunne det være en som, så mine ædlere dele som noget der skulle kærtegnes, nydes og behandles som et følsomt organ, og ikke noget som man skulle tro skal ædes, suges Tom på ingen tid eller afmonteres ved at hive,vride, eller skrues af, som man føler og prøver at forklare nogle, nok mest nogen der ikke forstår så meget dansk, men her ligger jo så at man træffer de forkerte valg i det snævre udbud der er for tiden, og de normalt dejlige oplevelser ikke er til rådighed, nå her er tale om en annonce der beskriver en 37 årig rødhåret sag som turer rundt i DK i en 4 ugers turnus, sidste dag onsdag og kun i 4 timer, øv kl er 23 prøver at spørge om man kunne få en aftale i stand, får svar morgenen efter, og takker ja det kan kun være bedre end gårdsdagens.

 

møder op ved døren og ringer på , please please please, døren glider op, aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh lad nu være, kigger mig omkring, hvor er de skjulte kameraer, foran står en skøn, smuk, kvinde, og normalt lyver de sig måske noget yngre i annoncen, men her er der tale om en der ligner en der er 27 og ikke 37, naturlig køn uden den vilde make up, i rød top, med smil på læben, kom dog indenfor.

mundlam og næsten uvirkelig kommer jeg ind i værelset og ser et nydeligt møbleret værelse med en fin stol i hjørnet, yyyyyyeeeeeessss man, det skal lige siges her at jeg af visse årsager ikke beskrevet her ud over mageligheden og udsynet til den udøvende part foretrækker King style blowjob, der afregnes og der udveksles lidt smalltalk, og ønsker vedrørende forestående handlinger, stadig gobbsmacked af hendes væremåde, skønhed, jordnærhed, og generelle fremtoning, har jeg fået klædt mig af og og sat mig i stolen, uden detaljer får jeg herefter nok det bedste blowjob af en der ikke kender mine turnon steder og metoder, sidder tilbagelænet og nyder denne varme, bløde mund og tunge kærtegne min manddom, mærker det presser på og fyrer ladningen af i hendes mund, hun sutter og suger mig tom, efter aftørring og påklædning lidt snak om dit og dat og i særdeleshed om at når nu disse virustider er ovre, vil jeg smage og nyde hendes lille rose ved vores næste møde.

udseende i forhold til billeder og beskrivelse 12/10

gentagelsesfaktor 1000%

fremtoning og væremåde 10/10

denne diamant skal behandles med respekt.

Dina G Tak for en fantastisk oplevelse

jeg er hooked for life

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliven

God og medlevende beskrivelse af dit besøg - meeen vil nu ikke ligefrem sige, at du tog en for holdet....

Dejligt at der er erfarne danske kvinder, der kan holde fanen højt og blive ved med at levere varen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En for holdet?
Så har du ikke læst tidligere anmeldelser. Hun er ikke ligefrem ny i branchen, men ellers helt enig, hun er en rigtig dejlig pige. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oliven skrev, 1 time siden:

God og medlevende beskrivelse af dit besøg - meeen vil nu ikke ligefrem sige, at du tog en for holdet....

Dejligt at der er erfarne danske kvinder, der kan holde fanen højt og blive ved med at levere varen.

Tog ikke en for holdet med Dina, hende ville jeg gerne have for mig selv egenlig, næ den fra dagen før, anmeldelsen af Laura fra Vanløse var mit bidrag til holdet i form af lille advarsel

Redigeret af slikken fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
slikken fyr skrev, den 7.5.2020 at 22:52:

Må sige jeg ville sige 100 % gfe

Jeg vil sige hun er meget alsidig, jeg har oplevet begge dele :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...