Hop til indhold

Recommended Posts

Hey

i Yam Yam´s annonce på EG Yam Yam skrives der at de er "2 søde, dejlige, venlige, smilende og smukke thai piger", den ene er Yam Yam, er der nogen der ved hvem den anden er?

Jeg kan se at denne Happy holder til i samme lokaler, er det så hende mon? Men hvorfor så 2 forskellige annoncer? Og hvis ikke er der så nogen der kender til "Happy Thaimassage"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står der på butikkens facade Yam Yam?

Sidste år - eller var det i 2018 - hed stedet Happy Wellness. Kan være nogle piger har en sidegesjæft som Happy Thaimassage .

Går man billeder igennem kan man se indretning af gangen er anderledes men de to piger der ses har så samme indretning (gulvtæpper) som Yam Yam har på fotos.

Mystisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lasselarseb skrev, for 26 minutter siden:

Står der på butikkens facade Yam Yam?

Nej der står Happy Wellness på vinudet - Google Maps og er stedet hvor Happy holder til, som @Hopper også spørger ind til.
Yam Yam holder til på samme adresse, men de har begge altid haft deres egne annoncer kørende på samme tid og har i udgangspunktet ikke noget med hinanden at gøre udover lokation.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hopper skrev, for 3 timer siden:

Hey

i Yam Yam´s annonce på EG Yam Yam skrives der at de er "2 søde, dejlige, venlige, smilende og smukke thai piger", den ene er Yam Yam, er der nogen der ved hvem den anden er?

Jeg kan se at denne Happy holder til i samme lokaler, er det så hende mon? Men hvorfor så 2 forskellige annoncer? Og hvis ikke er der så nogen der kender til "Happy Thaimassage"?

Der er tale om to forskellige piger.

Yam Yam har jeg tidligere besøgt hos Butsaba, og selvfølgelig også i Brønshøj. Sød pige, og fin betjening, efter min mening.

Den anden pige har tidligere haft flere butikker. Hun er også en rigtig sød pige. Så vidt jeg ved, tilbyder hun ikke samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige som dig Arne Diller.

Jeg besøger Yam Yam med mellemrum (har tidligere anmeldt hende) og har en enkelt gang hvor Yam Yam lige var forhindret i at starte op med mig, fået massage af den anden og resten af Yam Yam. 

Jeg tror de holder det adskildt, fordi den anden (jeg kan ikke huske hendes navn) ikke giver de samme ydelser som Yam Yam.

Men det er samme forretning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...