Hop til indhold
Onslow

Janifer i Vejle

Recommended Posts

Onslow skrev, for 22 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/296243

Har brugt søgefunktionen, men der fremkommer ikke noget brugbart, er der monstro nogen, der har noget at berette?

Der står "nyoprettet profil" i det link, der er sat ind, så mon ikke derfor, du ikke kan finde noget? 

I øvrigt skriver hun "luxury place" i annoncen. Har hun mon en villa ned til fjorden? For jeg kan ikke komme i tanke om nogle steder i Vejle og omegn, hvor jeg besøgt piger, der er særligt "luxury" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, for 16 minutter siden:

Der står "nyoprettet profil" i det link, der er sat ind, så mon ikke derfor, du ikke kan finde noget? 

I øvrigt skriver hun "luxury place" i annoncen. Har hun mon en villa ned til fjorden? For jeg kan ikke komme i tanke om nogle steder i Vejle og omegn, hvor jeg besøgt piger, der er særligt "luxury" 

Det kunne jo være, at den ultimative skønhed i lighed med så mange andre havde optrådt under andre navne, ikke?

I selve annoncen kalder hun sig AMA, så den mulighed synes nærliggende, men for Fanden, hvor er hun sprød og dejlig at se på. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Onslow skrev, for 14 minutter siden:

hvor er hun sprød og dejlig at se p

Jep. Start Scaniaen og kør hen og leg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille-mig skrev, for 57 minutter siden:

Tag lige en for holdet Onslow. Så vi andre ikke køre forgæves ;)

Ville hjertens gerne, men er øm i kroppen efter gårsdagens udskejelser, og så er der også lige et budget at tænke på. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Det lugter lidt af Instagram billeder @Onslow har du foretaget en billedesøgning?

ellers prøver jeg selv lidt senere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lurik skrev, for 8 minutter siden:

Det lugter lidt af Instagram billeder @Onslow har du foretaget en billedesøgning?

ellers prøver jeg selv lidt senere. 

Enig, men jeg har ikke søgt, godt du gør det. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovingboobs skrev, den 7.5.2020 at 09:57:

Der står "nyoprettet profil" i det link, der er sat ind, så mon ikke derfor, du ikke kan finde noget? 

I øvrigt skriver hun "luxury place" i annoncen. Har hun mon en villa ned til fjorden? For jeg kan ikke komme i tanke om nogle steder i Vejle og omegn, hvor jeg besøgt piger, der er særligt "luxury" 

Lejligheden tæt på Tøjeksperten, som en del piger lejer, vil jeg da bestemt mene er luxury. 
 

Resten er jeg enig i er so so.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, den 7.5.2020 at 10:16:

Det kunne jo være, at den ultimative skønhed i lighed med så mange andre havde optrådt under andre navne, ikke?

I selve annoncen kalder hun sig AMA, så den mulighed synes nærliggende, men for Fanden, hvor er hun sprød og dejlig at se på. :) 

Der er kommet nye billeder på annoncen. De ser mere troværdige ud.

https://annoncelight.dk/showad/296243

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...