Hop til indhold
8000

Salmai Augustenborg gade Århus

Recommended Posts

Fik idag en time af en dejlig pige der hedder nah. Ca 25 lille nips med flot krop. Massagen var super (hård) dog uden meget strejf osv. Midt i min time kom der lige en anden kunde der skulle ordnes på 7 min. Han lød meget tilfreds :D

Til sidst kom det obligatoriske ? Hj eller blowjob spurgte til mere men det var hun ikke meget for idag så det endte med hj til 700kr lidt i over hvad jeg normalt betaler der, men gad ikke at argumentere hun var jo dejlig.

Alt i alt ok besøg

Pigen flot og lækker talte dansk skal helt sikkert prøves igen.Helst hele pakken

Stedet er med forhæng øv øv men pænt og rent der er mulighed for bad. Men det tar lidt af intimiteten at der ligger en anden kunde 1.5 meter ved siden af. :oops::oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Stedet er med forhæng øv øv men pænt og rent der er mulighed for bad. Men det tar lidt af intimiteten at der ligger en anden kunde 1.5 meter ved siden af.

var med citat

Tjo, eller det er måske netop meget intimt :lol:

Jeg prøvede for nogen tid siden at kontakte Siam, men trods ihærdige forsøg på diverse telefonnumre, og besøg på adressen fik jeg ikke kontakt. Kørte forbi igår - i andet ærinde - og det ser temmeilg lukket og trist ud udefra. Det er åbenbart ok indenfor, og det er jo det vigtigste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjo, eller det er måske netop meget intimt :lol:

Jeg prøvede for nogen tid siden at kontakte Siam, men trods ihærdige forsøg på diverse telefonnumre, og besøg på adressen fik jeg ikke kontakt. Kørte forbi igår - i andet ærinde - og det ser temmeilg lukket og trist ud udefra. Det er åbenbart ok indenfor, og det er jo det vigtigste.

Hm ret lige hvis der er fejl siam ligger Augustenborg gade er det ikke korrekt eller blander stederne sammen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

8000.

Du er fejl på den.

Siam er Jyllands Alle.

Augustenborgade hedder Saimai. De har iøvrigt et rum bag i klinikken, over for toilettet som er lidt mindre intimt end bag forhænget :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

8000.

Du er fejl på den.

Siam er Jyllands Alle.

Augustenborgade hedder Saimai. De har iøvrigt et rum bag i klinikken, over for toilettet som er lidt mindre intimt end bag forhænget :|

Så er den rettet. Kender godt rummet skulle nok have valgt det fra start :D men af skade blive man klog :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er den rettet. Kender godt rummet skulle nok have valgt det fra start :D men af skade blive man klog :lol:

Koster det ekstra at få massagen i det omtalte rum bagved?

Det lyder som en god mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Koster det ekstra at få massagen i det omtalte rum bagved?

Det lyder som en god mulighed.

Ved det ikke. Fik engang at vide at alt ud over HJ foregik i det lokale. Men i Århus koster det 1000-1300 for hele dynen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik idag en time af en dejlig pige der hedder nah. Ca 25 lille nips med flot krop. Massagen var super (hård) dog uden meget strejf osv. Midt i min time kom der lige en anden kunde der skulle ordnes på 7 min. Han lød meget tilfreds :D

Til sidst kom det obligatoriske ? Hj eller blowjob spurgte til mere men det var hun ikke meget for idag så det endte med hj til 700kr lidt i over hvad jeg normalt betaler der, men gad ikke at argumentere hun var jo dejlig.

Alt i alt ok besøg

Pigen flot og lækker talte dansk skal helt sikkert prøves igen

Hvordan ser Nah ud?

For de gange jeg har været der er det ikke god massage jeg har fået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan ser Nah ud?

For de gange jeg har været der er det ikke god massage jeg har fået.

Hmm lille slank let krøllet hår (tror jeg nok har været 3 steder siden) 155 cm. Høj. Men ellers spørg efter hende. Og jo massagen var god havde gode kræfter på trods af størrelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm lille slank let krøllet hår (tror jeg nok har været 3 steder siden) 155 cm. Høj. Men ellers spørg efter hende. Og jo massagen var god havde gode kræfter på trods af størrelsen.

Jeg kan bedst lide langt naturligt sort/mørkt hår. Havde hun det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Jeg har været hos Saimai to gange for nylig. Første gang var det mutter og der var håndklæde over hele underkroppen, mens den blev masseret. Ikke videre fedt. Dog fejler hendes massage intet. Faktisk den bedste, på niveau med Viby centrets.

Anden gang var det en ung pige, og det samme gentog sig: Håndklæde over hele underkroppen, mens den blev masseret. Synes altså det er ret fesent plus at med varme i briksen, så ligger man jo og sveder og er ved at gå til af varme. Er der nogle af I andre, der har oplevet det samme?

Synes generelt mange af thaistederne er begyndt at bruge håndklæder under massagen. Det oplevede jeg aldrig for en 4-5 år siden.

Det er ret irriterende faktisk og lidt latterligt synes jeg. Må desværre også tilslutte mig flere andre herinde og sige, at kvaliteten af thai massage i århus generelt synes at have dalet meget de senere år. Der er MEGET langt mellem de unge, smukke thai piger idag, og det handler mest om at pjaske olie i 25-30 min og så afslutning og ud af døren. Det er virkelig noget af et lotteri, og der skal bruges en del spir, før man er heldig at sol, måne og stjerner står i de rigtige positioner, og man får en god og tilfredsstillende oplevelse.

Det ville være NOGET nemmere, hvis stederne havde en hjemmeside, hvor de forskellige piger var listet m billede og vagtskema, så man havde en chance for at vælge en pige og også vælge fra, hvis man fik en dårlig oplevelse med en bestemt pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Dirty

Personligt synes jeg det er luxus med varme i briksen.

Det er korrekt at hel thai udbuddet i Århus er noget rodet pt. Pigerne flytter rundt, og er kun sjældent et sted ret længe, eller i mange timer pr dag. Det skyldes at der er så få kunder, og pigerne er meget solidariske over for hinanden. De fordeler simpelthen indtjenings mulighederne mellem sig. Så får alle lige lidt, med de overlever, indtil kunderne myldrer tilbage. Det har den ulempe at man aldrig ved hvor hende der gav en en god oplevelse er henne!

Det der med en vagtplan med præsentation af p igerne og deres ydelser tror jeg ikke du vil se. Husk en thai klinik er en massage klinik. Du betaler for den tid du optager hos pigen. Hvad I så finder på er noget mellem jer.

Der er et par steder der har de samme piger i lang tid, og hvor der er styr på ydelser og hele forretningsgangen. Men de er grundigt omtalt her på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var fordi i tirsdags hvor jeg fik massage af en lidt stor thai, en god massage hvor hun gerne ville rører banditten, men hun blev lidt sur da jeg ikke skulle have HJ, jeg var på gaden igen efter ca. 40 min,

alt i alt noget skuffende, og jeg kommer nok ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...