Hop til indhold

Recommended Posts

Hej - Jeg synes lige, at jeg ville fortælle lidt om den MEGET skønne og dejlige Line C.

https://annoncelight.dk/showad/283676

Jeg var gået hen og blevet lidt hudsulten, og Line og jeg havde alt for længe prøvet at få en aftale i stand - og i går lykkedes det endeligt - Og tak for det, skønne Line :wub:

Et hurtigt bad hos SG i Rødovre, og så sad jeg der, med bankende hjerte og ventede på at døren skulle gå op. I kender det vel alle sammen - I har set billederne og læst "beskrivelsen af skønheden, der lover guld og grønne skove", så var spændt på at se, om mine forhåbninger ville briste elller bære. Og tak skæbne - de bar. 

Line er en smuk, sexet, lækker, ung blondine-skønhed, der troppede op i høje hæle og sexet lingeri. Wuhuuu.. Billeder er 100% (udover at der er fjernet et par tatoos). 

Et hurtigt kram, og skønheden listede ud med pengene, mens hun bad mig om at smide tøjet og gøre mig det behageligt. Jeg nød synet af hendes frække røv - og så har jeg noget med ryggen på en kvinde - og Line er altså wauw på alle parametre. 

Jeg havde bedt om GFE og tak skæbne - Line nyder sex og ømhed, intimitet og kælenhed så det er en fryd. Jeg glemte fuldstændigt sted og tid. Hun smager fantastisk dejlig, stønner og skriger og vrider sin sexede krop så jeg i hvertfald følte mig som en fandens karl. 

Line nærmest kvalte mig i hendes sprøjteorgasmer flere gange, og jeg er sikker på, at der måtte skiftes sengetøj da vi var færdige. 

På intet tidspunkt følte jeg mig som en, der betalte for sex - tværtimod. Jeg vil ikke komme så meget ind på, hvad der egentligt foregik - det bliver mellem Line og jeg - men hvis nogen IKKE besøger Line, så er det sq selv ude om det :D

Og Line - jeg ved ikke om jeg huskede at sige det, men du er fanme dejlig <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alterkul

Fedt - lyder som en skøn dag på lagnerne! 

Hvordan med alderen? Passer de 26 sådan ca? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alterkul skrev, for 2 timer siden:

Fedt - lyder som en skøn dag på lagnerne! 

Hvordan med alderen? Passer de 26 sådan ca? 

Yeps... Jeg har ihverfald svært ved at se, at det ikke skulle passe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor lyder det lækkert. Jeg er ret tændt på Line C -  ret meget på grund af hendes nu forlængst lukkede tråd med fræk fredag billeder. Jeg kunne selv godt bruge at blive druknet i sprøjtesafter, og savner også at få mine følelser sat i spil med en god omgang GFE. Hun er bestemt i kiggerten hvis jeg skulle få et alibi på en dag det passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Line er lækker og man bliver ikke skuffet ved et besøg hos Line. Håber på et snarligt besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_T skrev, den 7.5.2020 at 08:49:

Hej - Jeg synes lige, at jeg ville fortælle lidt om den MEGET skønne og dejlige Line C.

https://annoncelight.dk/showad/283676

Jeg var gået hen og blevet lidt hudsulten, og Line og jeg havde alt for længe prøvet at få en aftale i stand - og i går lykkedes det endeligt - Og tak for det, skønne Line :wub:

Et hurtigt bad hos SG i Rødovre, og så sad jeg der, med bankende hjerte og ventede på at døren skulle gå op. I kender det vel alle sammen - I har set billederne og læst "beskrivelsen af skønheden, der lover guld og grønne skove", så var spændt på at se, om mine forhåbninger ville briste elller bære. Og tak skæbne - de bar. 

Line er en smuk, sexet, lækker, ung blondine-skønhed, der troppede op i høje hæle og sexet lingeri. Wuhuuu.. Billeder er 100% (udover at der er fjernet et par tatoos). 

Et hurtigt kram, og skønheden listede ud med pengene, mens hun bad mig om at smide tøjet og gøre mig det behageligt. Jeg nød synet af hendes frække røv - og så har jeg noget med ryggen på en kvinde - og Line er altså wauw på alle parametre. 

Jeg havde bedt om GFE og tak skæbne - Line nyder sex og ømhed, intimitet og kælenhed så det er en fryd. Jeg glemte fuldstændigt sted og tid. Hun smager fantastisk dejlig, stønner og skriger og vrider sin sexede krop så jeg i hvertfald følte mig som en fandens karl. 

Line nærmest kvalte mig i hendes sprøjteorgasmer flere gange, og jeg er sikker på, at der måtte skiftes sengetøj da vi var færdige. 

På intet tidspunkt følte jeg mig som en, der betalte for sex - tværtimod. Jeg vil ikke komme så meget ind på, hvad der egentligt foregik - det bliver mellem Line og jeg - men hvis nogen IKKE besøger Line, så er det sq selv ude om det :D

Og Line - jeg ved ikke om jeg huskede at sige det, men du er fanme dejlig <3

 

Hej søde tusind tak for din søde besked blev helt varm i kinderne af at læse det ;)

Jeg nød bestemt os vores tid sammen og var slet ikke skuffet :wub:

Men man kan vist roligt sige du tog pusten fra mig men skønt var det :)

Håber vi ses igen og kan gentage den gensidige fornøjelse vi havde <3

Knus line 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...