Hop til indhold
migmanden

Louna n, fantastisk oplevelse.

Recommended Posts

Jeg besøgte i går Louna. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Louna+n

Det var nok det bedste besøg i meget lang tid. Billedet er af hende. Uden tøj på så hun også helt fantastisk ud. Hun har et smukt ansigt og en dejlig lysebrun farve. Hele kroppen var glat og nybarberet. Hun havde faste naturlige bryster, og en mis uden skægstubbe. Hun ser ikke ud til at være 37 år, som der står i annoncen. Hun kommer fra Nordafrika, så for alle der spørger om en araber, så er muligheden her.

Hun kan alt på fransk, også sproget. Da jeg hverken kan arabisk eller fransk foregik kommunikationen via Google på mobiltelefon. Det fungerede fint. Du kan også skrive til hende på dansk i Sugar Daters.

Jeg betalte kr. 1.500,- hvilket hun havde oplyst på forhånd. Tiden gik og vi havde sex med kys, kram fransk uden og sex med i 1½ time. Hun var helt fantastisk til det og hun havde stor fantasi til noget nyt. Hun nød også besøget og kom flere gange. Tiden gik og vi var pludselig bække overraskede over hvor langt tid de var gået. Jeg kom ud over hende, hvilket var ok. Vi sluttede med et fælles bad.

Jeg glæder mig til næste gang jeg skal se hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På profilen står der Ballerup, hvis andre end jeg skulle være interesseret i den oplysning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderlig dude skrev, den ‎19‎-‎05‎-‎2020 at 15:42:

Synes ikke jeg kan finde hendes profil

Hun er der stadig, måske har hun blokeret dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, den 7.5.2020 at 07:05:

Jeg besøgte i går Louna. 

https://sugardaters.dk/show?alias=Louna+n

Det var nok det bedste besøg i meget lang tid. Billedet er af hende. Uden tøj på så hun også helt fantastisk ud. Hun har et smukt ansigt og en dejlig lysebrun farve. Hele kroppen var glat og nybarberet. Hun havde faste naturlige bryster, og en mis uden skægstubbe. Hun ser ikke ud til at være 37 år, som der står i annoncen. Hun kommer fra Nordafrika, så for alle der spørger om en araber, så er muligheden her.

Hun kan alt på fransk, også sproget. Da jeg hverken kan arabisk eller fransk foregik kommunikationen via Google på mobiltelefon. Det fungerede fint. Du kan også skrive til hende på dansk i Sugar Daters.

Jeg betalte kr. 1.500,- hvilket hun havde oplyst på forhånd. Tiden gik og vi havde sex med kys, kram fransk uden og sex med i 1½ time. Hun var helt fantastisk til det og hun havde stor fantasi til noget nyt. Hun nød også besøget og kom flere gange. Tiden gik og vi var pludselig bække overraskede over hvor langt tid de var gået. Jeg kom ud over hende, hvilket var ok. Vi sluttede med et fælles bad.

Jeg glæder mig til næste gang jeg skal se hende.

Har du været sammen med hende igen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, den 24.6.2020 at 07:45:

Har du været sammen med hende igen? 

Ja det har jeg nogen gange og det er ikke sidste gang.

Er der andre der har erfaringer med hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Migmanden, du lyder som om du har været sammen med rigtig mange piger, er da nysgerrig på din alder og hvor mange du har været sammen med ? :-) vil du dele ud af din erfaring? Jeg er selv 62 

kan du altid nøjes med at betale 1500 kr ?

og når nu pigen er omkring de 30-35, ser godt ud, alt sidder hvor det skal, de er skønne at være sammen med og de kysser som om du var 

kæreste med dem, kan man altid få dem for 1500 kroner? Og er det ok at betale 2000 kr hvis de lægger lejlighed til i stedet for at man skal finde et hotelværelse ? Er ny i dette mvh Stygge 

 

hvad siger i andre som læser med her?

Redigeret af Stygge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hjesa :-)

FOregår det hjemme hos hende ?  hvad tider foretrækker hun ? (jeg er mest til sene besøg/ sen aften/nat agtigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ss22
Stygge skrev, for 10 timer siden:

Hej Migmanden, du lyder som om du har været sammen med rigtig mange piger, er da nysgerrig på din alder og hvor mange du har været sammen med ? :-) vil du dele ud af din erfaring? Jeg er selv 62 

kan du altid nøjes med at betale 1500 kr ?

og når nu pigen er omkring de 30-35, ser godt ud, alt sidder hvor det skal, de er skønne at være sammen med og de kysser som om du var 

kæreste med dem, kan man altid få dem for 1500 kroner? Og er det ok at betale 2000 kr hvis de lægger lejlighed til i stedet for at man skal finde et hotelværelse ? Er ny i dette mvh Stygge 

 

hvad siger i andre som læser med her?

Har mødt omk 70 forskellige sb og har maks betalt 1500. Ellers er omk 1100 normalt mens andre blot skal ha 5-600 kr de har alle været mellem 18 og 23 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stygge skrev, den 31.7.2020 at 23:35:

Hej Migmanden, du lyder som om du har været sammen med rigtig mange piger, er da nysgerrig på din alder og hvor mange du har været sammen med ? :-) vil du dele ud af din erfaring? Jeg er selv 62 

kan du altid nøjes med at betale 1500 kr ?

og når nu pigen er omkring de 30-35, ser godt ud, alt sidder hvor det skal, de er skønne at være sammen med og de kysser som om du var 

kæreste med dem, kan man altid få dem for 1500 kroner? Og er det ok at betale 2000 kr hvis de lægger lejlighed til i stedet for at man skal finde et hotelværelse ? Er ny i dette mvh Stygge 

 

hvad siger i andre som læser med her?

Hej Stygge

Jeg er 65. Ja jeg har været sammen med nogen stykker. af SB Jeg har ikke tal på dette.  Ellers er det mest GP og Thai massage piger. 

Prisen varierer, men jeg jeg vil ikke betale de store beløb. Absolut max er kr. 2.000, men så skal det også være noget særligt. Det er ikke nødvendigvis e unge som er dyrest. Erfaringen er mere at de SB der har været med i længere tid, har mere fornuftige priser. Kr. 1.500 er nok det mest normale, men det sker at det er mere eller mindre. 

Jeg vælger kun dem, hvor det foregår  hos SBen. Jeg har ikke selv et sted t mødes og hotel koster en del. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...