Hop til indhold

Priorgade 1, Aalborg, super massage

Featured Replies

Skrevet

Jeg var der i december og havde ringet og bestilt 1 times massage til 400 - og fået en pris med hj til 600, så det lissom var på plads, hvis lysten skulle melde sig.

Der var en ung og en noget ældre thai til stede. Den ældre af dem, som jeg havde talt med i tlf (formodenlig ejeren), tog mig med til et rum med en seng og en massagebriks. Jeg valgte briksen, da jeg synes, de nemmest kan komme til skuldrene og jovedet, når de kan stå op foran mig. Hun kan virkelig massere og især ryg og skuldre fik en ordentlig tur. Da hun nåede til ballerne, mærkede hun spændinger, som hun bearbejdede godt og grundigt. Det gjorde h..  ondt, men på den gode måde, hvor man ikke er i tvivl om, at hendes massage løsner op.

Selvom hun ikke er ung (sidst i 50erne?), har hun en pæn lille krop. Hun er ca. 150-155 cm, men hun har virkelig kræfter og kan tage fat. :)

Efter massage af ryg, ben og baller kom jeg om på ryggen, og efter at armene, fødderne og benene også havde fået god massage, spurgte hun, om hun skulle massere pikken også. Jo, tak!

Hun gjorde det udmærket med masser af olie. Blidt og variede ofte ved at skifte hånd og brugte den ledige hånd til at massere nosserne. Jeg fik lov til at føre hånden op under kjolen og fik trusserne til side og mærkede en god fast lille røv og en lille varm fisse. Brysterne var ganske små og ikke til at mærke pga. bh'en. Hånden tilbage til fissen og nusse, indtil jeg kom.

Stedet er en butik og er ganske okay. Massagen er i top. Mht. sex vil jeg nok vælge et sted med en yngre massør. Prisen på 600 er dog den laveste for massage og hj, jeg har oplevet, og det trækker bestemt op.

Hvis de har overlevet krisen, findes de her: https://g.co/kgs/WbqVvV

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.