Hop til indhold
MickeyM

Jeg forstår ikke helt hvad GFE indebærer...

Recommended Posts

Måske nogen kan hjælpe...

GFE er jo blevet voldsomt populært her de sidste år, og jeg er med på at det står for girl-friend-experience, men dækker det over blid sex med kys og kram, eller er det et slags rollespil, hvor man leger at man er kærester?

Der er mange som tilbyder GFE, og der er mange der efterspørger det, men hvad er det egentlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 3 minutter siden:

Måske nogen kan hjælpe...

GFE er jo blevet voldsomt populært her de sidste år, og jeg er med på at det står for girl-friend-experience, men dækker det over blid sex med kys og kram, eller er det et slags rollespil, hvor man leger at man er kærester?

Der er mange som tilbyder GFE, og der er mange der efterspørger det, men hvad er det egentlig?

GFE er, når du seriøst kommer i tvivl om, hvor vidt den skønne ønsker at være din kæreste.

Ikke fordi hun siger det, men fordi det føles sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

GFE er, når du seriøst kommer i tvivl om, hvor vidt den skønne ønsker at være din kæreste

Det var sgu et meget godt svar, jeg tror at jeg forstår hvad du mener.

Så GFE handler i høj grad om glædespigens indlevelsesevne - eller, hvis jeg skal trække det lidt skarpt op: Hendes talent for skuespil?

OK, det blev måske lidt firkantet, men ideen er, at man går fra den skønne og tænker: Det her var noget helt særligt særligt, her var der kemi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

@MickeyM

I den her tråd fra sidste år har mange givet deres bud på det, og tanker omkring det :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 3 minutter siden:

I den her tråd fra sidste år har mange givet deres bud på det, og tanker omkring det

Merci, jeg vil tjekke tråden.

(Jeg skal indrømme at jeg ikke søgte på om emnet allerede havde været debatteret, da jeg skrev mit indlæg :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 19 minutter siden:

hvor vidt den skønne ønsker at være din kæreste.

Ikke fordi hun siger det, men fordi det føles sådan.

Har tit tænkt over det. Men har slået det hen med tidens jargon og  "synonymer" som  kanon ,  mega fedt  m.m..

Men rent faktisk kan jeg se mig selv i citatet for nogle år tilbage. Så det er godt ramt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det "kæresteoplevelse " så indebærer det vel bare at hun ligger sig til og sove med ryggen til dig , eller et skænderi om hvem der skal tage opvasken :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 43 minutter siden:

Det var sgu et meget godt svar, jeg tror at jeg forstår hvad du mener.

Så GFE handler i høj grad om glædespigens indlevelsesevne - eller, hvis jeg skal trække det lidt skarpt op: Hendes talent for skuespil?

OK, det blev måske lidt firkantet, men ideen er, at man går fra den skønne og tænker: Det her var noget helt særligt særligt, her var der kemi?

Det behøver så absolut ikke være skuespil!

Hvis du opfører dig ordentligt, og kemien stemmer, så overskrides grænsen mellem det professionelle til det private let.

Den thai pige, jeg besøgte først på aftenen, kom i stride strømme, da hun sad på mit ansigt, og da vi bagefter lå og kyssede, mens vi holdt om hinanden, sagde hun med et smil, at efter den omgang var det egentlig hende, der skulle betale mig.

Mine mundvige sad helt omme ved ørerne hele vejen hjem. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@MickeyM Jeg synes, at Onslows svar rammer meget godt plet.

Dog, kan GFE i visse kredse (især blandt udenlandske piger) betyde ubeskyttet samleje. Hvilket egentlig heller ikke er i strid med begrebet GFE. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 5 minutter siden:

Den thai pige, jeg besøgte først på aftenen, kom i stride strømme, da hun sad på mit ansigt, og da vi bagefter lå og kyssede, mens vi holdt om hinanden, sagde hun med et smil, at efter den omgang var det egentlig hende, der skulle betale mig.

Det lyder som en fantastisk oplevelse, tak for at dele :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 8 minutter siden:

Dog, kan GFE i visse kredse (især blandt udenlandske piger) betyde ubeskyttet samleje.

Den havde jeg ikke selv regnet ud, men det giver vel god mening...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det handler vel om at skabe en dejlig tid sammen hvor man stiltiende enes om at give los for de kærlige følelser. Jeg er et par gange gået fra et besøg helt opfyldt af en følelse af "lyserød sky", og med et stik i hjertet over at skulle forlade pigen efter så kort tid sammen. Måske jeg bare har været heldig med de piger jeg har fået GFE af, men det har givet mig et overskud og en følelse af selvtillid at det havde lykkedes mig på den måde at vække mine følelser til live. Jeg fortryder ingen af de kærlige besøg jeg har været på, og føler mig da stadig varm indeni når jeg tænker tilbage på de piger der bare har givet så meget af sig selv til mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der vil altid være forskellige definitioner af et begreb. Pigerne bruget det som reklame der kan skrives på en liste og mange gange jo flere jo bedre.

GFE indebærer for mig ægte tungekys, kram, indlevelse, blowjob, slik og sex. Alt er gensidigt. Hvad der så er med og uden kondom har jeg set mange forskellige holdninger til hos pigerne. Derfor skal dette aftales individuelt.

Jeg er meget enig i at det også betyder at mødet er som et møde med en kæreste, hvorfor indlevelsen er vigtig. Det sidste er der mange piger der ikke lever op til, men også heldigvis mange dr gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt på linje med @Onslow . Jeg syntes i øvrigt det går begge veje. Gerne en lille ting, blomster, chokolade eller andet med som gave. Hyggesnak evt. kaffe / smøg  før eller efter.

Jeg tror i øvrigt den store forskel på GFE og PSE meget forenklet er, at PSE er for mænd som ønsker noget de ikke kan få "der hjemme" eller ønsker at prøve noget andet f.eks en meget yngre blondine Bimbo eller måske en anden etnicitet. GFE er for os, hvor det hjemlige sexliv er stoppet, og syntes det nemmeste er købesex, gerne hvor GPèn giver en illusion om at man er prinsen på den hvide hest. Bevares det kan da være ægte, men det er trods alt nok sjældent.

GFE er vel en erstatning for et elskerindeforhold. Jeg har flere gange ytret, at man betaler for alt det F....  man får der er bare forskel i prisen. Heldigvis er der jo ikke noget der er rigtigt eller forkert, vi kører jo også i forskellige biler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 16 minutter siden:

GFE er betalings sex som var det med din kæreste. 

Ja, men ofte langt billigere end at have en kæreste :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 timer siden:

Ja, men ofte langt billigere end at have en kæreste :D 

Nu har jeg været gift i over 35 år, så jeg kan ikke huske hvordan det var at have en kæreste. Heldigvis tjener hun en god løn hver måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...