Hop til indhold
Don T

Rollespil

Recommended Posts

Jeg vil tro de fleste mænd har fantaseret om “sygeplejersken” eller “stuepigen” og måske har pigerne prøvet “håndværkersex”. Hvad er det frækkeste rollespil setup du har prøvet eller går med fantasier om?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet en del scenarier. De fleste med legenden Gina Faith, og ellers med en spansk storbarmet skønhed. 

Gina foreslog selv “Den nye nabos kone syntes det er synd du er blevet single” Så hun kom med aftens mad og vin. Aldrig har jeg oplevet så vel udført et forførelses scenarie. Og aldrig siden dyrket så god sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 1 time siden:

Jeg har prøvet en del scenarier. De fleste med legenden Gina Faith, og ellers med en spansk storbarmet skønhed. 

Gina foreslog selv “Den nye nabos kone syntes det er synd du er blevet single” Så hun kom med aftens mad og vin. Aldrig har jeg oplevet så vel udført et forførelses scenarie. Og aldrig siden dyrket så god sex.

Godt forslag af Gina ;) Selv synes jeg også bedst om rollespil som ikke er klicheer. På min liste er bl.a. “kvinde farer vild på vej hjem fra Oktoberfest”. Måske en dag :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

En jeg ikke have troet jeg ville været med til er farmand, det har jeg taget stor afstand til. 
 En gæst kaldte sig farmand flere gange under vores sex hygge. Og jeg blev overraske og jeg nød at spille med, siden har jeg fået lavet mig et sæt tøj der både kan bruges som lillepige og skolepige, for nu skal han have det gennemført ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har en fantasi om at pille brudekjolen af en smuk kvinde og langsomt afsløre og afpille det tilhørende lingerie...hvad, der så sker, må I gætte jer til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Oldtimer skrev, for 54 minutter siden:

Jeg har en fantasi om at pille brudekjolen af en smuk kvinde og langsomt afsløre og afpille det tilhørende lingerie...hvad, der så sker, må I gætte jer til.

Uhhh det er svært at gætte :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...