Hop til indhold
LookinForTrouble

Nova - nyudsprunget gudinde hos Sexyclub

Recommended Posts

Hej Alle.

Tilgiv mig hvis mit indlæg er lidt "rodet" men er ny herinde, så jeg må prøvede frem.

Dette er mit første indlæg.

Jeg har i mange år besøgt de vidunderlige glædespiger med begejstring og respekt,

Men nu har jeg hørt og læst så meget om disse anmedelser, og ville nu også selv prøve :D

I mandags ville jeg altså - for en gangs skyld - prøve noget nyt.

Jeg faldt over denne lækre godte:

http://sexyclub.dk/girls/nova/index.html

Er man til slanke ungpige med fræk fantasi, 100% indlevelsen , masser af engagement og en latter der smelter mandehjerter, så er Nova lige pigen for dig.

Jeg var så oppe og flyve efter mit besøg, at jeg STADIG - her 4 dage efter - sidder med dets hårdeste kødfløjte jeg længe har haft - når jeg tænker tilbage på mit besøg.

Vil ikke gå i detaljer med hvad vi fik lavet af det frække ,

Men jeg kan fortælle så meget:

Billeder er 100% ægte, ligefør hun er smukkere IRL, plus hun har et utroligt smukt ansigt (kunne de godt have skrevet i beskrivelsen) , meget charmerende og sexet.

Hun - gir en suplim service, ingen hastvæk, ingen stress , bare ren hygge ;-)

Hun - er nem ligetil og naturlig sød og åben - ikke alt det der falske ovenud lykkelighed, og det kan jeg rigtig godt li' ;)

- snyd IKKE jer selv, besøg hende, jeg fortryder jeg ikke tog længere tid,

Og besøger helt klart nova igen.

:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wauv for en krop.

Og så hvis hun er skøn ved siden af. Jeg skal vist liiiiige forbi en dag til en times selskab.

Ja hun er super smuk og har virkelig en indbydende krop.

Kan jeg godt forstå og som tidligere skrevet er hun alle pengene hver,

Mener hun er på hver mandag aften men er ikke helt sikker? Hun findesvist også i Vordingborg eller Sorø

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...