Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Livsnydere

Jeg trængte til selvforkælelse og valget faldt på Jeanette,

https://annoncelight.dk/showad/270928

Det var efter en anmeldelse herinde på pikmassage.

Må bare sige at jeg blev mødt med lækkert dybt kys.

Lå og kælede med hinanden,  pirrende fingre, fugtige læber. 

Lækkert dybt blow.

Lå og nød pikmassage, som gik over i Spansk og mere blow. Faktisk 1.gang jeg er blevet tændt af spansk... 

Tilbage igen,  ja da.

Jeanette er nærværende fra start til slut. Men må sige at 1 time går for hurtigt, alt for hurtigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig det deres skrevet.

Jeanette er en pragtfuld skøn ognærværende kvinde der får mine varmeste anbefalinger.

Knus til Jeanette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 18 minutter siden:

Ja for det smitter jo ikke at kysse med en glædespiger, der kysser med x antal mange mænd om ugen.

Nej, det smitter  sikkert ikke selvom ekspertisen påstår at man efter et corona kys er næsten 100% sikkert smittet.

På den anden side så har jeg intet læst om at prostituerede udgør  stor  smitterisiko, medmindre det bare er sund fornuft at man ikke skal besøge prostituerede med  stor trafik af forskellige (stor trafik= mere end 1)

Men hun er sgu temmelig fristende, men jeg må vente til efter Corona.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 2 timer siden:

Ja for det smitter jo ikke at kysse med en glædespiger, der kysser med x antal mange mænd om ugen.

@Jysk mand Kan du ligge dit indlæg under en anden kategori? 

Tænker ikke den høre til her

Redigeret af Vejlepalle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vejlepalle skrev, for 4 minutter siden:

@Jysk mand Kan du ligge dit indlæg under en anden kategori? 

Tænker ikke den høre til her

Hej @vejlepalle

Er glad for du havde en god oplevelse. Jo jeg tænker min kommentar høre til her. Tænker oprigtigt det er mere end dumt for tiden at kysse med en glædespiger og dumt at hende at øge chanchen for at smitte hendes kunder, der så igen Kan smitte andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jysk mand skrev, for 3 minutter siden:

Hej @vejlepalle

Er glad for du havde en god oplevelse. Jo jeg tænker min kommentar høre til her. Tænker oprigtigt det er mere end dumt for tiden at kysse med en glædespiger og dumt at hende at øge chanchen for at smitte hendes kunder, der så igen Kan smitte andre.

Jeg kan anbefale dig at læse regelsættet for dette site, linket står øverst til venstre.

Jeg skal her især påpege følgen punkt.:

Citat

3.8 En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

Jeg har anmeldt dit indlæg til moderationen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for info. @onslow

Beklager jeg var forbrudt mig mod regler jeg ikke var bekendt med.

Dette ændre dog ikke min holdning til vi alle i vores samfund, skal passe virkeligt godt på hinanden under corona. Erkender blankt det pisser mig af når folk er totalt ligeglade.

Jo mere vi tænker os om, jo hurtigere får vi en normal hverdag igen.

Redigeret af Jysk mand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vejlepalle skrev, for 5 timer siden:

Hej Livsnydere

Jeg trængte til selvforkælelse og valget faldt på Jeanette,

https://annoncelight.dk/showad/270928

Det var efter en anmeldelse herinde på pikmassage.

Må bare sige at jeg blev mødt med lækkert dybt kys.

Lå og kælede med hinanden,  pirrende fingre, fugtige læber. 

Lækkert dybt blow.

Lå og nød pikmassage, som gik over i Spansk og mere blow. Faktisk 1.gang jeg er blevet tændt af spansk... 

Tilbage igen,  ja da.

Jeanette er nærværende fra start til slut. Men må sige at 1 time går for hurtigt, alt for hurtigt. 

Århhhh... Hvor er du bare sød... :wub: Taaaak... og ja.... Det var bare rigtigt lækkert...:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville gerne have besøgt Jeanette. Nu hun var i Silkeborg. Da jeg længe har kigget på hendes annonce. Desværre kom der noget i vejen denne gang. 

Håber hun kommer forbi igen og jeg kan få det til at passe.

Når der bliver skrevet Silkeborg. Er der så Silkeborg eller bare i området?

Har nemlig en gang oplevet at Ry også var Silkeborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
jenss skrev, den 6.5.2020 at 21:57:

Jeg ville gerne have besøgt Jeanette. Nu hun var i Silkeborg. Da jeg længe har kigget på hendes annonce. Desværre kom der noget i vejen denne gang. 

Håber hun kommer forbi igen og jeg kan få det til at passe.

Når der bliver skrevet Silkeborg. Er der så Silkeborg eller bare i området?

Har nemlig en gang oplevet at Ry også var Silkeborg

Det er i området... :) og jeg kommer forbi igen... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærgerligt   det ikke lykkedes mig at få et besøg sidst du var i Silkeborg området.  prøvede ellers 2 dage.

specielt efter de nye restriktioner,  og du kun tager faste kunder lige nu. øv øv :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende kan i godt besøge eller hun kommer til.jer hun var her 1 time 1800. Bob og kom lidt for sen men  ringede og sagde hun var lidt forsinket. Hun fik penge og hurtig bad. Vi sad lige og snakkede spurgte om hun havde prøvet saddel  sex maskine det havde hun ik  men vi sad jo i stuen kyssede og hun ville sutte Pille  spurgte om vi ik skulle ind i mit soveværelse  da vi kom der ind måtte hun på ryggen så jeg kunne slikke hun kom hurtig så spurgte hun til min sex maskine  så måtte den igang  mens min pik var i hendes mund og hun fik af pisken det tændte hende og hun kom i flæng tror jeg talte til 10. Hun ville slet ik af maskinen ha efter lå vi og hyggede og hun fik et bad inden hun kørte til næste kunde os Jeanette. Har købt lidt ekstra til maskinen nu   pas på tøsen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynlås skrev, den 6.1.2022 at 00:04:

Hende kan i godt besøge eller hun kommer til.jer hun var her 1 time 1800. Bob og kom lidt for sen men  ringede og sagde hun var lidt forsinket. Hun fik penge og hurtig bad. Vi sad lige og snakkede spurgte om hun havde prøvet saddel  sex maskine det havde hun ik  men vi sad jo i stuen kyssede og hun ville sutte Pille  spurgte om vi ik skulle ind i mit soveværelse  da vi kom der ind måtte hun på ryggen så jeg kunne slikke hun kom hurtig så spurgte hun til min sex maskine  så måtte den igang  mens min pik var i hendes mund og hun fik af pisken det tændte hende og hun kom i flæng tror jeg talte til 10. Hun ville slet ik af maskinen ha efter lå vi og hyggede og hun fik et bad inden hun kørte til næste kunde os Jeanette. Har købt lidt ekstra til maskinen nu   pas på tøsen 

Ha Ha Ha… Ja… Der tog du godt nok Fusen på mig med den maskine… Griner… :P:D Måtte da også lige sætte mig lidt nede på havnen, inden jeg tog videre…  Griner..

Tak for de fine ord… :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Jeanette for ca 14 dage siden, lidt nord for Karup.Et fint diskret sted.

Jeg har besøgt hende før, og ville gentage tidligere succeser.

Jeg blev rigtig godt modtaget, jeg følte at hun havde glædet sig til mit besøg. Jeanette er nem at snakke med og et dejligt menneske. Det er nok det nærmeste jeg har været på en GFE, rigtig dejligt .

Efter seancen lå vi og nussede, også det nød jeg.

Gentagelsesfare: ja

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...