Guest Pølsemanden Skrevet 5. Maj, 2020 (edited) Denne anmeldelse var egentlig en kommentar andetsteds til en tråd, men her er den som sin egen tråd. Jeg var der - vistnok januar - hvor der er en ny ejer. https://annoncelight.dk/showad/286188 Bestilte en time helkrops med hård massage til især ryg og skuldre. Jeg fik den bedste massage til dato. Da jeg kom, blev jeg tilbudt bad, men takkede nej, da jeg lige var steget ud af bruseren hjemme. Inden massagen smed hun tøjet og træk i en lille lækker kjole. Hun har de flotteste, fyldige store bryster og en super flot krop. Så var jeg da gjort opmærksom på det. Under massagen liggende på maven kom hun godt op under håndklæden og fik vækket lysten til mere. Da jeg vendte mig, spurgte hun, om jeg kunne tænke mig et hj eller en b2b. Jeg valgte hj. Så gik hun igang med at massere forsiden og trak håndklædet væk og trak kjolen ned over skuldrene og masserede pikken med brysterne, spillede lidt og kyssede og slikkede lidt på skaftet uden kondom. Sagde, at for 1000 ville jeg få b2b, og hun ville give et bj. Det var svært at holde fast ved et hj, men jeg skulle desværre på job bagefter og der var ikke ordentlig tid, så jeg holdt mig til massagen og fik et lækkert hj, som hun gjorde godt og pirrende mens hun masserede benene. Lidt leg og så seriøs massage, leg igen og så igen massage. Brysterne fik lov at være med alligevel. Fedt nok! Efter akten fik jeg et bad og betalte de aftalte 700 og gav 100 som "bonus" for den kærlige behandlig og det ekstra med slik og hendes forkælelse af pikken med brysterne. Min ryg trænger, så jeg vil derned igen, nu hvor der er åbnet op efter coronaen. Redigeret 5. Maj, 2020 af Pølsemanden Fejl i link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wersy 4 Skrevet 11. Maj, 2020 God anmeldelse! Ved du om der er en bagindgang, eller kan man kun komme ind direkte fra gaden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maleren 16 Skrevet 11. Maj, 2020 Hende på billederne ser ikke ud til at have store fortrin. Er det hende man møder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 12. Maj, 2020 Wersy skrev, for 21 timer siden: God anmeldelse! Ved du om der er en bagindgang, eller kan man kun komme ind direkte fra gaden? Jeg har ikke spurgt eller lagt mærke til det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 12. Maj, 2020 maleren skrev, for 14 timer siden: Hende på billederne ser ikke ud til at have store fortrin. Er det hende man møder ? Der er flere massører end på billederne. Jeg har selv lagt mærke til at nogle billeder, der fremhævede en med store bryster nu er væk. Måske de cirkulerer mellem klinikkerne? Jeg har ikke kendskab til, om samme ejer står bag flere adresser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Teaseplz 6 Skrevet 12. Maj, 2020 Hvad var alderen af pigen du fik massage af, og ved i om der tilbydes FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 12. Maj, 2020 Jeg tror, hun er i 30erne, men nogle er rigtig svære at bedømme. Jeg blev "kun" tilbudt b2b og blow. Det bedste er nok at spørge, selvom min erfaring er, at de pæne steder nægter, at der ydes andet end massage - lige indtil man ligger på briksen. Nogle steder starter også med kun at spørge om lyst til hj og bj de første gange, indtil man er blevet set an. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kasper87 0 Skrevet 27. Oktober, 2021 Stadig aktiv? og er der et fungerende link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pherros 38 Skrevet 7. November, 2021 Den tidligere ejer har startet en mindre butik på Vesterbro. Det er nu et par ældre thaikvinder der køre butikken på Vingårdsgade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 7. November, 2021 nå er hun startet på vesterbro giver hun happy ending stadigvæk ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 693 Skrevet 7. November, 2021 grå skrev, for 6 timer siden: nå er hun startet på vesterbro giver hun happy ending stadigvæk ? Ja, det gør hun. Dog kun HJ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BaronVonKandis2 113 Skrevet 9. November, 2021 Grabbing skrev, den 7.11.2021 at 16:38: Ja, det gør hun. Dog kun HJ Der er flere klinikker på Vesterbro. Hvilken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1954 1 Skrevet 9. November, 2021 BaronVonKandis2 skrev, for 25 minutter siden: Der er flere klinikker på Vesterbro. Hvilken https://annoncelight.dk/showad/326456 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg