Hop til indhold

Herre/master

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen 

er meget nysgerrig på hvordan man “bliver” herre/master ? 
Synes det er utroligt spændende, og vil gerne mere ind i den verden

Skrevet
Mr.Nobody skrev, for 32 minutter siden:

Hej alle sammen 

er meget nysgerrig på hvordan man “bliver” herre/master ? 
Synes det er utroligt spændende, og vil gerne mere ind i den verden

Først lige nogle spørgsmål :

Hvorfor  er det du har lyst til at være herre / master? 

Hvad har du af erfaring indenfor det sorte univers? Har du f. eks prøvet at dominere? 

Og Hvad er dominans og underkastelse for dig? Hvad betyder det og hvordan vil du definere det? 

Der er mange  wannabees  Dominante, som for at stive deres skrøbelige selvværd af - leger med tanken om at have magten over en kvinde og kunne beordre hende til alt muligt som hun så gør uden tøven mens han sidder og lader sig opvarte i sofaen med en øl på maven og fjernbetjening i hånden. De lever typisk i en drømmeverden hvor de har gjort sig selv til konge.  Eller mener at hvis de bare kalder sig for Master elker Herre så er det et fripas til at opføre sig som en mands chauvinist som kan te sig som han vil - både i og uden for sengen. 

Dette kunne ikke ligge længere væk fra hvad det vil sige at være Dominant / Herre / Master. 

Jeg siger ikke at du er en wannabee, men jeg bliver lidt skeptisk over dit spørgsmål for hvad har du af viden og erfaring og hvad er det du forestiller dig omkring Master " rollen"? 

Skrevet

Han er vel en wannabe @Lady C, i den forstand at det er noget han gerne vil blive, hvis jeg forstår @Mr.Nobodys indlæg rigtigt. 
Så det du spørger til er nogle rigtigt gode overvejelser at have. 

Nu spørger du  jo herinde, i et forum for prostitution, så jeg spekulerer over, om du mener, hvordan du kan afprøve det i enkeltstående sessioner med en GP'er eller om du mener, hvordan du kan blive en Herre i et forhold uden økonomi indblandet?

Hvis du vil ind i livsstilen, ville jeg normalt anbefale dig at prøve munches og foreninger af - SMil fx. - men det kommer du nok til at vente lidt med, da der jo er lukket ned for det hele nu.. Men steder hvor du kan snakke med ligesindede, og folk med mere erfaring.

Hvis du ikke har tålmodighed til at vente på at tingene åbner op igen, kan du prøve online sociale medier som fx Fetlife.com, og læse nogle blogs, deltage i nogle diskussioner og se nogle misundelsesværdige billeder ind imellem. Derinde er hovedreglen nok, at der er flere mænd end kvinder, så du skal næppe regne med at finde en partner den vej igennem, og at den eneste vej med kvinderne er at behandle dem som personer før submissive (en god regel i alle sammenhænge). 

Hvis du 'bare' vil lære hvordan du dominerer i sengen, jamen så ville jeg nok anbefale dig at finde dig en GP'er med erfaring som tøs/underdanig, og sige til hende, at du er ny, at du gerne vil afprøve det, men ikke har så megen erfaring. Fortæl hende hvilke ting du har overvejet at prøve, den måde du tænder på at dominere, og aftal at hun 'guider' dig lidt igennem med løbende prej om hvad der er godt, et signal hvis du er for voldsom, og opmuntringer hvis du skulle miste vejen en smule. På det punkt gør øvelse mester, og der er ikke én rigtig vej frem - selvom der afgjort er et par forkerte. 

Held og lykke!

Skrevet

@Nannas Hjørne :

Godt indlæg og gode råd :)

Med wanna Bee mener jeg en person som på trods af at have prøvet en del ikke har forstået essensen - og ansvaret der ligger i at være Dominant. 

Man kan sagtens have leget med dominans i årevis og stadig være en wanna Bee. Og aldrig blive andet end en der tror han er noget han ikke er og aldrig bliver. En wanna Bee Dominant  er også en der har de forkerte motiver og det forkerte grundlag for at ' blive " Dominant. F. eks det jeg nævnte i mit første indlæg 

Så wanna Bee begrebet er ikke det samme som at være grøn eller nybegynder i den her sammenhæng :)

Redigeret af Lady C

Skrevet
  • Author

@Lady C Nu siger jeg jo ikke at jeg gerne vil være master, er slet ikke sikkert jeg har hvad der skal til.
Men er vild med det tillidsbånd der skal være mellem 2 mennesker, for at det kan lade sig gøre. 
Har kun prøvet meget lidt indenfor det, har prøvet at binde og piske nogle gange, men det er os det.

Er nu mest af alt nysgerrig på hvordan det foregår, altså ment med om man bliver “oplært” i det, eller man bare giver sig ud i det.

Skrevet

@Mr.Nobody:

Du fik nogle gode råd af @Nannas Hjørne

Jeg vil tilføje at Dominant er noget der langsomt vokser frem efterhånden som erfaringen og ikke mindst indsigten indfinder sig. 

Jeg kan godt lide du nævner begrebet tillid. Tillid er nemlig en af grundstenene i leg med dominans og underkastelse 

Skrevet
  • Author

@Lady C Ja det kunne jeg forstille mig, men man skal jo få erfaringen et sted fra.

Tænker at tillid er en stor grundsten for det.

Skrevet
Lady C skrev, for 1 time siden:

@Nannas Hjørne :

Godt indlæg og gode råd :)

Med wanna Bee mener jeg en person som på trods af at have prøvet en del ikke har forstået essensen - og ansvaret der ligger i at være Dominant. 

Man kan sagtens have leget med dominans i årevis og stadig være en wanna Bee. Og aldrig blive andet end en der tror han er noget han ikke er og aldrig bliver. En wanna Bee Dominant  er også en der har de forkerte motiver og det forkerte grundlag for at ' blive " Dominant. F. eks det jeg nævnte i mit første indlæg 

Så wanna Bee begrebet er ikke det samme som at være grøn eller nybegynder i den her sammenhæng :)

Jeg tænkte også det var det du mente, jeg kunne bare ikke lige dy mig for at trække tråden til den bogstavelige betydning ;) også i tilfælde af, at vores trådstarter kunne være blevet forvirret og tro at man var wanna be blot fordi man ikke havde styr på det hele fra begyndelsen. 

Absolut sandt omkring de typer,  der er kæmpe forskel fra bare at ville bestemme og styre showet til at være en kyndig dominant. 

Skrevet
Mr.Nobody skrev, for 1 time siden:

@Lady C Nu siger jeg jo ikke at jeg gerne vil være master, er slet ikke sikkert jeg har hvad der skal til.
Men er vild med det tillidsbånd der skal være mellem 2 mennesker, for at det kan lade sig gøre. 
Har kun prøvet meget lidt indenfor det, har prøvet at binde og piske nogle gange, men det er os det.

Er nu mest af alt nysgerrig på hvordan det foregår, altså ment med om man bliver “oplært” i det, eller man bare giver sig ud i det.

Det med tillidsbåndet rammer virkelig ind på et af essenspunkterne for D/s relationer, så det er jo en skøn start. 

Mht. at blive oplært: Du kan tage kurser i hvordan du udøver bondage, du kan observere sessioner i klubber eller sikkert tilkøbe dig til noget lignende, du kan se videoer om hvordan man pisker, og øve det hjemme, du kan via venskaber eller betaling sikkert få hjælp til slagteknikker mm. Alle disse ting er fantastiske skills at have, og hvis det gør dig mest tryg, er der ikke noget galt i at starte der, men du kan være en Herre uden nogen forudgående viden omkring de ting.

Din bedste lærermester er din (fremtidige) partner. At lytte til fantasier, behov, erfaringer og evaluere og udvikle sig sammen baseret på hvad den enkelte og I to sammen har behov for. Der er kæmpe forskel på at være en top og på at være en dominant. En top styrer i soveværelset, og fokus ligger på akten, på hvilke ting der bliver gjort, mens det vigtige hos en dominant er forbindelsen til sin sub. Den dominante leder og udvikler forholdet i samspil med sin sub, og forstår at lytte til hvad subben har brug for. Skills er noget man kan lære og udvikle sammen, det er ikke dem som er essensen af forholdet, de er bare de værktøjer man bruger til at fremme det. 
Mest af alt tror jeg, at det kræver modet og dedikationen til at påtage sig det ansvar det er, at have en andens liv og velbefindende mellem sine hænder, og ikke tage let på det. Det lyder meget tungt, og det er også vigtigt at huske, at en god sub ikke forventer perfektion. De fleste subs er glade så længe de kan mærke, at den dominante er dedikeret til dem og deres fælles udvikling og forventer ikke at man af den grund er en ufejlbarlig Gud som kan svinge enhver pisk til perfektion eller kan læse tanker. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.