Hop til indhold

Recommended Posts

Parsnip skrev, for 32 minutter siden:

Nogle der har besøgt hende her og kan fortælle lidt? https://annoncelight.dk/showad/288480

Jeg kunne umiddelbart ikke lige finde nogle anmeldelser..

Det må du godt nok undskylde. Jeg besøgte hende i fredags eftermiddag. Fik ikke skrevet noget, da det var lidt lidet flatterende for mig. ;-) :-(  Men here goes: Hendes fotos er ikke helt up to date - lidt kraftigere - men en sød, imødekommende pige, hvor du selv kan bestemme, om du vil have alt, som i alt, uden eller noget af det med. Jeg valgte fuld pakke, men vi kom aldrig så langt.

Hun giver en god, hård, grundig massage som viser at hun ved, hvad hun gør. Har sjældent kommet til at kende mine ømme steder SÅ godt!! AVAVAV! ;-) Og SÅ...midt under rygmassagen så bestemte lillemanden sig sgu for at spytte ud!! :-( :-(  Hun forsøgte at rejse ham op igen med udmærket mundtligt job, men løbet var sgu kørt for mig. Jeg lod hende beholde pengene for en time med det hele, for det var jo ikke hendes skyld, som sådan. ;-) Og det jeg nåede var jo effektivt - havde ømt kadaver resten af dagen, men det er jo sådan set osse meningen med massage. Eller hur?!

Som sagt en sød pige, og hun går ikke så højt op i corona som mange andre, men det gør jeg heller ikke, så det var ok med mig. Synes det virker lidt åndssvagt til tider! Men go for it - hun er go!

Redigeret af doctor who

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...