Hop til indhold
Burrito

Maskepigerne i viborg

Recommended Posts

Hmm jeg tillader mig, at tvivle på, at de er seriøse og eller danske. Jeg ved godt der findes ordblinde og ikke et ondt ord om det, men shit der er mange stave og formulerings fejl, af den slags der tyder på mig ikke være hel dansk. 

Ellers synes jeg også, at det hele virker lidt for smart i en fart. 

Men jeg kan selvfølgelig hverken sige for eller imod, idet jeg ikke har mødt dem. 

 

Venligst Claesen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har to gange lavet aftale med dem. Begge gange via sms dagen i forvejen.

Fik oplyst hvilken by de var i, og at jeg ville få adressen inden mødet.

Blev brændt af uden kommunikation begge gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte pigerne i dag.

Kort sagt:

3.000 DKK for 1 time med begge piger

Du skal ha maske på under det meste af seancen. Når du går ind i lejligheden tar du bind for øjnene så du ikke ser dem. De vil gerne bilde dig ind at du får lov at ta den af "lige om lidt". Men det er noget sludder.

Den danske pige er ok sød. Den anden, jeg tror hun er thai, er meget agressiv og vil ha dig færdig hurtigst muligt. Thaien beholder alt tøjet på.

 

Var det pengene værd: Nej knap nok, men det var ikke helt spildt. Hvis man kan få den danskew pige alene, uden maske var det nok et besøg værd

Vil jeg gøre det igen: Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Holda' kæfth og så til 3000,- de regner da vist med den sidste idiot ikke er født endnu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hele lyder altså også til at være et lidt fordækt og mørklagt setup....har de et eller andet vi ikke må vide eller se nu, hvor alle skal have masker på og bind for øjnene....hmm.....gad vide om det i det hele taget er en kvinde der sutter ens pik??....kvinder kommer jo i mange former og afskygninger i disse moderne tider....bare nogle strøtanker.

3000 kr for dette lyder helt ude i hampen i min optik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Total overpris i deres sms står der 2500 kr for begge piger 1 time og der står at du skal bære maske,  men at bind ikke er nødvendigt.

Glad for at jeg ikke tog turen, havde også på fornemmelsen at det var fusk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...